Fortnite network connection lost

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MST77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik ervaar in fortnite nu ruim een dag een melding network connection lost. Deze krijg ik niet tijdens het spel maar bij het laden van de speelruimte totdat de bus komt. Ik kom dus niet verder dan het loading scherm. We hebben 2 pc's. Die van beneden doet het wel die op zolder niet. Bedrade verbinding, volledige sterkte. Zelfde instellilingen als op andere computer. Niets bijzonder dus. Hoe kom ik van die melding af? Heb al YouTube video bekeken en geprobeerd maar dat is het niet. Zijn ook van een jaar geleden. Waar wordt dit nu veroorzaakt?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20
Specs van de machine (PC/Laptop?)
Wat zijn de netwerkinstellingen (IP, DNS, DHCP etc).

Drivers al bijgewerkt van de machine? (Chipset, LAN, eventueel BIOS)
Windows ook bijgewerkt (uitgaande dat je Windows draait)?
Speel je op alle pc's met zelfde account of speelt ieder met zijn eigen account?
Wat zijn de snelheden die je haalt op de machine die het niet doet (www.fast.com)?

Al met al te veel vragen nog die onbeantwoord zijn.

Als je deze kan aanvullen, dan kunnen we kijken of het probleem ergens naar te herleiden is.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FQYPW
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-07 22:03
MST77 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 21:03:
Ik ervaar in fortnite nu ruim een dag een melding network connection lost. Deze krijg ik niet tijdens het spel maar bij het laden van de speelruimte totdat de bus komt. Ik kom dus niet verder dan het loading scherm. We hebben 2 pc's. Die van beneden doet het wel die op zolder niet. Bedrade verbinding, volledige sterkte. Zelfde instellilingen als op andere computer. Niets bijzonder dus. Hoe kom ik van die melding af? Heb al YouTube video bekeken en geprobeerd maar dat is het niet. Zijn ook van een jaar geleden. Waar wordt dit nu veroorzaakt?
Met zo weinig informatie en detail kan niemand je echt helpen.