Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1262520

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit in de juiste topic heb geplaatst. Zo niet dan mag deze verplaatst worden of worden verwijderd.

Ik heb wat foto's die geblurd en gefilterd zijn. Is het mogelijk om dit enigzins terug te draaien ? wellicht heeft iemand hier ervaring mee en weet hij/zij met welk programma je dat kan doen. Ik wil fotos zodanig terug zetten dat ze enigzins te herkennen zijn dit hoeft niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:34

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Misschien is het handig om een paar voorbeelden te posten.

Maar er zijn diverse programma's die foto's kunnen verscherpen (bv Photoshop of goedkopere/gratis dingen zoals Gimp of Afinity)

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:49
@Anoniem: 1262520: ik geef'm een schuifje naar Foto & Video Workflow :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:35
@Anoniem: 1262520 hangt van het gebruikte filter af en hoe sterk die is toegepast. Welk bestandtype zijn de foto's opgeslagen?

Ik kan me herinneren dat er een keer een pedofiel herkenbaar is gemaakt op foto's waarbij hij zijn gezicht onherkenbaar had gemaakt dmv een soort spiraalfilter. Echter bevatte de foto nog zo veel informatie dat die spiraal door memsen van Interpol was teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:52

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Maar gemiddeld gezien kan je blurs niet terugdraaien...dus je moet uitzonderlijk geluk hebben, anders is het helaas pindakaas.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:35
Nomad schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:45:
Maar gemiddeld gezien kan je blurs niet terugdraaien...dus je moet uitzonderlijk geluk hebben, anders is het helaas pindakaas.
Yep, vandaar ook mijn opmerking dat die foto's nog genoeg informatie bevatte.
Pagina: 1