Bij iemand staat brak systeempje met 48MB ram, en het is nog een compaq ook, maar nou denk ik dat hier 66mhz in moet, of kan ik er ook gewoon 2x128MB PC133 in zette??
ik zou in het boekej kijken, dat je bij je moederbord krijgt... misschien kan dat mobootje maar 128mb aan of alleen single-sided of misschien maximaal 64 mb per slot of misschien moeten er wel simmetjes in of misschien dimmetjes of misschien wel edoram of misschien wel fastpage of misschien wel 66 mhz of misschien wel 100 mhz of misschien wel 133...
133 mhz doet het altijd, mits er dimmetjes in het mobo kunnen (ik heb nl. nog nooit van 16 mb dimm-modules gehoord...) en als het er beide in kan (dimm en simm, dan is het dus of of...niet en simm en dimm (dan blaas je ee van beide op))
er is hier op deze pagina ook een knopje te vinden (search) en die weet onwijs veel antwoorden!
133 mhz doet het altijd, mits er dimmetjes in het mobo kunnen (ik heb nl. nog nooit van 16 mb dimm-modules gehoord...) en als het er beide in kan (dimm en simm, dan is het dus of of...niet en simm en dimm (dan blaas je ee van beide op))
er is hier op deze pagina ook een knopje te vinden (search) en die weet onwijs veel antwoorden!
je gaat toch geen 256 mb in een compaq stoppen ?? 
dat is dik zielig man
dat is dik zielig man
Verwijderd
Compaqs verlangen altijd rare dure geheugenmodules. Dus even in boekje kijken of op i-net of bij www.geheugen.com kijken/navragen.
bedoel je boekje bij je PC, het is een merk pcOp vrijdag 03 augustus 2001 13:29 schreef jurjen13 het volgende:
ik zou in het boekej kijken, dat je bij je moederbord krijgt... misschien kan dat mobootje maar 128mb aan of alleen single-sided of misschien maximaal 64 mb per slot of misschien moeten er wel simmetjes in of misschien dimmetjes of misschien wel edoram of misschien wel fastpage of misschien wel 66 mhz of misschien wel 100 mhz of misschien wel 133...
en je doet newbie talk tegen me over het knopje search dat vind ik niet zo geinig want zo newbie ben ik nietOp vrijdag 03 augustus 2001 13:29 schreef jurjen13 het volgende:
Jurjen13: Geregistreerd op: 22 januari 2001
WebBitch: Geregistreerd op: 15 januari 2001
Wat voor modelletje is het?
De 5100 serie heeft VIA MVP3 planken geloof ik.
De 5100 serie heeft VIA MVP3 planken geloof ik.
Ik heb hier een Deskpro 2000 (Compaq) voor mijn neus staan met twee van die modules erin. Van Viking, dus wel goed. Maar ik stond er wel even van te kijken dat ze bestonden.Op vrijdag 03 augustus 2001 13:29 schreef jurjen13 het volgende:
(ik heb nl. nog nooit van 16 mb dimm-modules gehoord...)
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
hmm...ik ben er stil van...Op vrijdag 03 augustus 2001 13:53 schreef oehoe het volgende:
[..]
Ik heb hier een Deskpro 2000 (Compaq) voor mijn neus staan met twee van die modules erin. Van Viking, dus wel goed. Maar ik stond er wel even van te kijken dat ze bestonden.
hmm, gaan we miereneuken!Op vrijdag 03 augustus 2001 13:47 schreef webbitch het volgende:
en je doet newbie talk tegen me over het knopje search dat vind ik niet zo geinig want zo newbie ben ik niet
maarreh, ontopic, wat voor een modules zitten erin dan, give some more information!
Tsss... 2 vette newbie's dusOp vrijdag 03 augustus 2001 13:47 schreef WebBitch het volgende:
![]()
Maarruh, er zit dus 66MHz ram in, maar dat boeit niet... ik denk alleen dat die chipset geen 256MB aankan...
Verwijderd
ben later registered maar heb meer dan 2x zoveel posts dan jullie 2 n00bs bij elkaar..Op vrijdag 03 augustus 2001 13:47 schreef WebBitch het volgende:
573LL37j3 M4Fk323n!!!!111
Verwijderd
Alsof dat boeit...Op zaterdag 04 augustus 2001 06:23 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
ben later registered maar heb meer dan 2x zoveel posts dan jullie 2 n00bs bij elkaar..
![]()
![]()
![]()
573LL37j3 M4Fk323n!!!!111
Pagina: 1