Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Wie speelt er Mafia Returns toevallig nog? Ik speel dit al sinds 2006 en als je er eenmaal flink inzit kan het ziekelijke vormen aannemen haha.

Wat is Mafia Returns?

Mafia Returns is een online mafia browser game waarbij je het moet zien te schoppen tot Godfather. Op het eerste gezicht denk je, wat the hell is dit, maar als je eenmaal de game speelt en je begint er feeling in te krijgen kan het dus ziekelijke vormen aannemen.

Ik vroeg mij dus af, speelt iemand van tweakers dit, of ben ik alleen zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Beetje zelfde als Bootleggers, Omerta en zo nog 1000 klonen van deze game? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ja klopt, Omerta heb ik ook gespeeld vroeger. Had gehoopt hier een team te vinden op tweakers, maar schijnbaar ben ik alleen zo gek haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperXL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 00:34
Ik weet niet meer wat de naam was, heb er toen ook heel veel tijd in gestoken, 10 jaar geleden. Was ook maffia of zoiets. Zelfs geld in gestoken, was gewoon tekst en optieknoppen klikken.

Dat is dit ook weer? Ook met handelen enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ja het is allemaal textbased en je kan idd credits kopen en drugs verhandelen enzo. In het begin toen ik dit jaar weer begon dacht ik, pff...gaan we weer, maar het triggert je verslavingsknobbel al vrij snel. Inmiddels al een war meegemaakt en het killen van lui die al maanden aan het klikken zijn geeft echt wel een sick gevoel lol.

Maar goed, eens ben ik ook aan de beurt. Mooie van Mafia Returns is dat als je dood bent je gewoon weer met je email aan kan melden voor een nieuw account en dan behoudt je gewoon de credits die je nog had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperXL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02 00:34
Ik weet het alweer :) Mobstar.cc
Sjonge jonguh wat een uren zijn daar in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Haha yup, daarom zeg ik, je moet een beetje knetter zijn om het te doen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FQYPW
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 30-07 22:03
Dit spel ken ik niet.
Heb het niet zo met browser games. Omerta ook gespeeld had verwacht dat het een beetje als Gangsters 1 en 2 zou zijn van Eidos.
Pas nog Omerta gespeeld en ook Gangster 2 weer gespeeld.
Pagina: 1