Toon posts:

Ik krijg 2 x feedback van iets wat niet 2x verkocht is

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mods,

nu krijg ik 2x negatieve feedback van een gebruiker voor iets wat niet 2x is verkocht.

Hij geeft me eerst negatieve feedback met naar mijn mening slechte en onjuiste argumenten, maar ok fair enough ik kan leven met zijn feedback welke me niet bevalt het is tenslotte zijn mening.

Nu geef ik hem uiteraard een feedback terug waarin ik simpel duidelijk maak waarom ik dat doe (dus mijn motivatie erachter)

en ik kreeg wederom een slechte feedback, in mijn ogen wraak feedback, voor hetzelfde product wat nu dus niet 2x is verkocht aan hem.

Ik neem aan dat dit niet zomaar kan toch? anders kan ik doodleuk 10x een beoordeling doen bij hem voor iets wat ik niet 10x koop.

Ik heb hem een bericht gestuurd maar we zullen hier niet uitkomen helaas dus wil ik vragen of jullie (desnoods voor hem én mij allebei) een sanctie geven of iig corrigeren naar wat wel en niet mag binnen tweakers.

Ik wil verder n iet onschuldig overkomen gezien we simpelweg een nare discussie hadden per whatsapp en ik weet dat je tenslotte normaliter deals moet sluiten binnen tweakers zelf. Ik had dit dan ook moeten doen omdat deze gozer mij nu continu bleef appen en bellen en conclusie is dat we (denk ik) beiden spijt hebben van onderlinge communicatie, ik athans wel.

Ik heb normaliter namelijk niet vaak zulke nare discussies waar we beiden niets mee opschieten.

Ik hoor graag hoe jullie hierover denken of wat volgens jullie de oplossing is.

Poging wagen tot onderling praten prima maar dan wel van zijn kant ook want ik ben al een nare ervaring rijker helaas.

Alvast bedankt voor de response,

Groet OctaafV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat overigens hierom:

Beoordeling van brekking (koper) over oct44fV, woensdag 5 februari 2020
Voldoet aan beschrijving:Score: 0Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Aanvullend op het verhaal hieronder mag blijken dat octaafV niet tegen opbouwende kritiek kan. Even een toelichting dan op het verzend verhaal: 31-01 geld overgemaakt, belofte van OctaafV dat het zaterdag verzonden wordt. Zaterdag nog steeds geen track n trace code. Zondag, geen code. Maandag 03-02 heb ik dan eindelijk contact en de belofte dat het al verzonden is en het maandag in huis moet zijn (code zou hij mij diezelfde avond nog toesturen). Dinsdag, bericht van OctaafV dat er iets niet goed zou zijn gegaan bij de Bruna, krijg geen pakketje en in de middag eindelijk mijn track n trace code! Woensdag het pakketje in goede staat ontvangen. Communicatie? Slecht! Na het plaatsen van beoordeling van hieronder krijg ik nog het bericht dat hij met blockt en het liever niet aan me had verkocht (vroeger te veel liefde gekregen?). Opbouwende kritiek is bij OctaafV dus niet mogelijk.
Advertentie: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart + hoesje

Beoordeling van brekking (koper) over oct44fV, woensdag 5 februari 2020
Voldoet aan beschrijving:Score: 5Communicatie:Score: 2Aflevering:Score: 2
Na wat onderhandelen tot een goede prijs gekomen. Toestel ziet er perfect uit, en verpakking ook netjes. Communicatie en aflevering laat echter sterk de wensen over in dit geval. Na betaling heeft het 5 dagen geduurd voordat ik het pakketje binnen had. In contact komen, met de vraag waar m'n pakketje blijft, na de betaling bleek ook erg lastig te zijn. Gemaakte afspraak wanneer het verzonden zou worden werd ook niet nagekomen. Gezien de andere reviews zal het een incident zijn, maar Oct heeft wat mij betreft hier te veel steken laten liggen. Toch bedankt voor de nette telefoon.

En ik gaf hem dit als beoordeling:

#

Beoordeling van oct44fV (verkoper) over brekking, woensdag 5 februari 2020
Voldoet aan beschrijving:Score: 0Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 0
Ik heb helaas spijt van deze verkoop, de tweaker kreeg het in keurige staat voor een absolute bodemprijs. Echter was hij vanaf minuut 1 na de verkoop aan het pushen en zeuren. Belde mij tijdens kantooruren aan de lopende band en spamde me op whatsapp. Ik ervaar dat als zeer vervelend, ik gaf hem aan maandag verstuurd te hebben en hij beweerd dat ik dit pas dinsdag deed, ik heb toch echt een bon met datum 03-02-2020 erop dus hij noemt me helaas een leugenaar op een indirecte manier.

Echt ZEER vervelende ervaring vanuit mijn kant en als ik het ongedaan kon maken en dit toegestaan was had ik per direct zn geld terug gestuurd en de deal afgebroken omdat dit een zeurpiet 1e klas was.

1x en nooit meer. ps: ik beoordeel de communicatie dan ook met 1 ster als waardeloos omdat ik dit daadwerkelijk zo ervaar, een fatsoenlijk iemand belt en appt niet aan de lopende band als ik aan het begin al aangaf dat ik een betrouwbare tweaker ben. blijkbaar vertrouwde hij mij niet op mn woord, dit betreur ik.

1x en never meer. bah wat heb ik een naar gevoel hierbij.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2020 23:40 . Reden: Nogmaals ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We beoordelen elkaar maximaal 1x. Jullie hebben beide je zegje gedaan, ik heb 1 review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Microkid,

Dat is prima, verder noemt hij me Valentino in zijn aanvulling maar ik weet niet hoe hij ermee komt mijn naam is Octavio vandaar OctaafV

+ klopt het niet dat hij "wraakfeedback" geeft of zie ik dat niet juist?

Ik heb geprobeerd eruit te komen met hem maar dat was niet mogelijk dus ik vind het dan ook prima nu zoals het ging. Ik sluit het boek en hoop niet meer zulke vervelende nare mensen tegen te komen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2020 17:12 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekking
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 11:27
Hoi Microkid,

Ik had je mailtje ook al beantwoord. Voor de zekerheid ook nog even hier, dan kunnen mensen zien hoe je door Oct44fV te woord gestaan wordt op WhatsApp:

Dat doen we dus niet

[ Voor 53% gewijzigd door Microkid op 07-02-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heren, ik zie hier een pat-stelling. Jullie hebben elkaar beide 1 ster gegeven. Ik stel voor het hier bij te laten. Mochten jullie er onderling nog uitkomen dan hoor ik het wel.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.