Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MindcrimeNL
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 06-03 10:11
Tot mijn verbazing zie ik hier op Tweakers een pricewatch: Kodak Pixpro AZ901 Zwart uit 2018 staan.

Ik dacht dat die failliet waren gegaan, een doorstart hebben gemaakt en helemaal niet meer dit soort camera's maakten? Op DPreview zie ik ook sinds 2014 geen Kodaks meer op hun timeline. Is dit een soort rebranding van een ander camera merk???

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16:34
Je vermoeden is correct. Het merk 'Kodak' is verkocht en dat wordt gebruikt om camera's te verkopen. Net zoals Nokia ook geen telefoons meer maakt, maar het merk 'Nokia' wel wordt gebruikt om telefoons te verkopen.

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Wordt verkocht onder licentie:

https://kodakpixpro.com/about-jk-imaging

• MindcrimeNL
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 06-03 10:11
Bedankt voor de antwoorden. Enig idee of JK Imaging de modellen die ze maken alleen rebrand, of van welke leveranciers ze de sensoren en lenzen betrekken?

"I know that Asia Optical makes the lenses. I heard they made Old Kodak's Schneider-Kreuznach lenses."

[Voor 25% gewijzigd door MindcrimeNL op 05-02-2020 15:49]

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True