Mijn vraag
...Hallo,
Na de installatie van de experiabox V10 is de op dat moment aanwezige router Zyxel NBG6515 blijven zitten, zodat ik nu WiFi heb van zowel de V10 als van de Zyxel. Laatstgenoemde heeft op de 4 uitgangs poorten de volgende aansluitingen
1 WiFi versterker, 2 tv (internet) 3 ap plus pc en 4 NAS met statisch ip adres.
De Zyxel wil ik ,om conflicten met de V10 uit te sluiten, vervangen door een switch.
Mijn vraag is,
Als ik de switch aansluit op een nog vrije poort van de V10 en de Wi-Fi versterker en het ap punt op de switch, wordt dan het WiFi signaal automatisch omgezet, dus van zyxel-WiFi naar V10-wifi , of moet ik die 2 opnieuw installeren?
Hoe krijg ik mijn NAS in het ip bereik van de V10 met een statisch ip-adres
Krijgt mijn tv automatisch een nieuw ip adres?
Hoop dat iemand in simpele taal antwoord kan en wil geven
Dank bij voorbaat
Jaap
...
...
...Hallo,
Na de installatie van de experiabox V10 is de op dat moment aanwezige router Zyxel NBG6515 blijven zitten, zodat ik nu WiFi heb van zowel de V10 als van de Zyxel. Laatstgenoemde heeft op de 4 uitgangs poorten de volgende aansluitingen
1 WiFi versterker, 2 tv (internet) 3 ap plus pc en 4 NAS met statisch ip adres.
De Zyxel wil ik ,om conflicten met de V10 uit te sluiten, vervangen door een switch.
Mijn vraag is,
Als ik de switch aansluit op een nog vrije poort van de V10 en de Wi-Fi versterker en het ap punt op de switch, wordt dan het WiFi signaal automatisch omgezet, dus van zyxel-WiFi naar V10-wifi , of moet ik die 2 opnieuw installeren?
Hoe krijg ik mijn NAS in het ip bereik van de V10 met een statisch ip-adres
Krijgt mijn tv automatisch een nieuw ip adres?
Hoop dat iemand in simpele taal antwoord kan en wil geven
Dank bij voorbaat
Jaap
...
...