rebadges van hetzelfde product linken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik zie een aantal producten in de PW waarvan ik weet dat het gerelabelde producten zijn van andere fabrikanten zijn. Zo is bijvoorbeeld de Inter-Tech A26 eigenlijk een Dynatron A-26.

Ik vraag me af of in zulke gevallen ook de varianten kunnen worden aangedragen als 'varianten', zoals dat nu ook al vaak gebeurt met de producten uit dezelfde lijn van een bepaalde fabrikant.

Het is (nog) geen concreet verzoek, maar het lijkt me wel een interessante discussie.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00

Mooijekind

Manager Product Content
Dat zal helaas niet gaan. De variant wordt puur gebruik als afgeleide van een product van dezelfde fabrikant.
Het zal er niet duidelijker op worden voor gebruikers als hier ook producten tussen staan van een ander merk.

In de meeste gevallen zullen deze echter wel tevoorschijn komen onder de tab 'alternatieven' . Ze hebben tenslotte dezelfde specs. Alleen als de prijs extreem afwijkt zal dat niet zo zijn.

In dit specifieke geval staat de Dynatron daar dus ook tussen.