Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Managed? switches

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik zoek een (managed) switch met minimaal 8 poorten. Management is niet echt nodig maar wel leuk om mee te spelen. Gigabit is niet nodig. PoE is niet nodig.

Vragen:
- Hoe is de kwaliteit van de web management interfaces van de verschillende fabrikanten? Ik dacht de handleiding van de TP-Link even door te lezen om een indruk te krijgen maar die is gewoon 800 pagina's.. en dan weet je nog niet of het in de praktijk een beetje werkt.
- Wat zijn de nadelen van een managed switch? Elke extra instelling is weer een instelling die fout zou kunnen staan. ;)
- Hoe zit het met (security) updates van de software?

Wat ik zelf gevonden heb:
pricewatch: TP-Link TL-SG108E-Gigabit (8-poorts)
pricewatch: Netgear GS308E-100PES
pricewatch: Netgear Prosafe Gigabit Plus GS108Ev3

Zowel Netgear als TP-Link hebben levenslange garantie op sommige maar niet alle modellen.
Wat is het verschil tussen de twee Netgear modellen verder?

100 mbit unmanaged, ter prijsreferentie:
pricewatch: Netgear Prosafe FS108 (EU-stroomadapter)

Alle reacties

• RammY
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:00

RammY

Dát!

Als je een managed 100mbit switch wil, moet je even op Procurve door de V&A zoeken.
Voor een habbekrats te vinden. (en natuurlijk lifetime warranty op de ProCurves)

Deze advertentieplaats is te huur!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True