Perfecte maat bureau voor gaming 2 schermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjee
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-03-2021
Hey Allen,

Wat voor maat bureau raden jullie aan om gewoon goed te kunnen gamen met 2 (24inch) beeldschermen en nog genoeg ruimte overhouden voor eventueel mijn pc op mijn bureau zodat ik die kan bewonderen.

Ik heb zelf zitten kijken om er een samen te stellen met onderdelen van ikea maar heb geen idee of deze dan stevig wordt.

Mvg,
Kevintjee😁

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:27

De Nelis

en anders maar niet...

Ik zou zeggen, meet je schermen op en baseer daar je keuze op. 24 inch is enkel de schermdiagonaal en zegt niets over de daadwerkelijke breedte van het scherm.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:23
Mijn bureau thuis is 180, heeft 2x 24" en zelf gemaakt van 1 plaat multiplex. PC staat eronder, want ik kijk normaal liever naar de monitoren dan naar de kast. Met kast erbij zou het krap worden maar dat hangt ontzettend af hoe je het allemaal neerzet en hoe groot je kast is.

Zit voor het optische nog een extra strookje multiplex onder, maar is voor stevigheid niet nodig. Hoe stevig wil je het hebben? Je zet er hooguit je schermen op en een PC, dus. Je gaat er niet op tapdansen lijkt me.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16:26
ik heb een iets grote bureau genomen, een hoek stuk. mijn bureaublad is 1 meter linker hoek 2 meter rechter hoek en overal 70 CM diep.
Dit omdat ik veel aan het prutsen ben aan mijn bureau en een beetje werkoppervlak geen overbodige luxe is. ook staat mijn pc er op.
mijn setup: 2x 27 inch monitor en een pc

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Wat ik mis in de topicstart is vooral hoeveel ruimte je hebt @Kevintjee

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevintjee
@Bas170 de ruimte die ik ervoor kan benutten is ongeveer zo'n 2 a 2,5 meter, met een diepte van ongeveer 70 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:09

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

@Kevintjee
Hoe breder het bureau hoe meer kans dat het blad doorbuigt. Mijn oude bureau heb ik zelf gemaakt (2m breed).
Poten van ikea, een blad van betonplex met daaronder in de breedte 2 balken van hout voor de stevigheid om te voorkomen dat het blad doorbuigt.

klusbureau

Ik zou me vooral focussen op de hoogte en de diepte (kijkafstand tot je monitoren)

Ik neem aan dat je als je een ikea blad en poten koopt dat dat prima op elkaar aansluit.

[ Voor 10% gewijzigd door Dwarlorf op 05-02-2020 11:34 ]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
@Kevintjee heb je ook nagedacht of je het bureau los wil hebben staan of aan de muur?

Ik heb namelijk zelf een werkblad van 2,46 meter gehaald bij de Ikea voor €50. Vervolgens heb ik bij de Praxis zware muurbeugels gehaald en heb ik nu een "zwevend" bureau zonder poten. Het werkblad is 63,5cm diep. En staan 2 computers en 4 schermen op zonder problemen.

Werkblad:
https://www.ikea.com/nl/n...atroon-laminaat-00335687/

Muurbeugels:
https://www.praxis.nl/ver...JcZJ2UMC41EkaAvSOEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjee
@Titu ik heb het liefst gewoon mijn bureau op poten zodat ik deze nog kan verplaatsen indien nodig😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:16
Ik heb op dit moment een groot bureau, en ben er super blij mee. Moet er wel bij zeggen, bij mij ligt er ook vanalles aan papieren / boeken op als ik bezig ben voor studie. Mijn maat is 80 x 160, die 80 cm komt vaak goed van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EviZ
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-02-2021

EviZ

Move Your Mind

Ik heb een keukenblad van Ikea als bureau (beukenfineermotief) van 210 bij 80cm. Poten van Ikea er onder...geen last van doorbuigen want een keukenblad is stevig genoeg. Er staan twee 24"beeldschermen op en een tweetal geluidsboxjes. PC op een "hondje" onder het bureau.

Mijn Flickr, Mijn 500px en Mijn Blog

Pagina: 1