Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Netwerk adapter aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• VosStijn
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 27-02 16:42
Beste allen,

Helaas kan ik na mijn verhuizing geen internetkabel meer in mijn pc hangen. Dus zou ik graag een netwerkadapter kopen. Nu is dit even nieuw voor mij en weet ik niet waar ik op moet letten i.v.m. compatibiliteit. Dit is mijn mobo:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MoederbordenGigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 196,02€ 196,02
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 196,02

Moet ik behalve beschikbaarheid van PCI slots nog ergens anders op letten? Ik zag bijvoorbeeld bij een adapter Inter chipset staan, kan dit samen met een AMD CPU?

Alvast bedankt!

Stijn.

Alle reacties

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Je bedoelt dus dat je jouw PC van wifi wilt voorzien :? Dat kan ook met USB adapters.

"Oooh Jeroen!"

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14:30
Dit er al eens bijgepakt en de reviews doorgenomen?

categorie: Netwerkadapters

Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar iets met een externe antenne, al is dat wat afhankelijk van jouw situatie. Je stelt verder geen eisen of wensen of een use case.

Compatibiliteit is zelden een issue. Een Intel NIC werkt prima in een AMD machine, dat staat verder volledig los van elkaar.

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:54

FreakNL

Well do ya punk?

Internetkabels bestaan niet.

Zorg je wel dat het bereik goed is op de plek waar je de pc gaat neerzetten?

• Mr-D.
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 13:39

Mr-D.

interpunctie? no hero here

Hmm ik vermoed eigenlijk dat hij iets stuk heeft gemaakt tijdens de verhuizing

Dus wil je weer een bekabelde verbinding of een draadloze??

Indien draadloos wat voor accespoints heb je en waar hangt hij 1 muur 2 muren verdieping etc

sneller usenet? tips en tricks

• VosStijn
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 27-02 16:42
Bedankt voor de input allen!

Er is niets stuk gegaan hoor. Blijkt alleen dat in het nieuwe appartement geen werkende aansluiting is. De verhuurder heeft dit niet laten doen omdat de hele straat open moest bla bla lulverhaal. Kan het nu wel laten aansluiten door KPN en wellicht ga ik dat in de toekomst ook doen.. Voor nu delen wij echter de wifi met de onderburen (ssssst.. ;) ), en dit is verder ook prima omdat ik eigenlijk haast niet meer game of iets dergelijk. Scheelt ook weer 35 euro in de maand.

Zou alleen wel naast mijn laptop alsnog mijn vaste computer willen gebruiken wanneer ik thuis werk of wanneer mijn vriendin iets voor de studie moet doen.

Mijn vraag voor nu is ook even: Heeft een usb adapter nadelen t.o.v. een via pci? Anders is de keuze in dit geval snel gemaakt denk ik, wel zo simpel plug & play :)

Hoor het graag.

• Mr-D.
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 13:39

Mr-D.

interpunctie? no hero here

Ik heb een tijdje met een dongle gewerkt
Dat ging goed
Maar zat wel een paar meter van het WiFi punt af
Als je een pci versie neemt zorg er dan wel voor dat je de antenne op een andere plek kan zetten

sneller usenet? tips en tricks

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True