Hallo,
Ik heb een offerte liggen van verschillende zonnepanelen leveranciers, eentje daarvan heeft een offerte gemaakt op basis van Solaredge optimizers en een solaredge omvormer. Omdat ik regelmatig topics tegen kwam met een slecht geconfigureerde opstelling doordat bijvoorbeeld de verkeerde optimizers werden gebruikt vraag ik mij af of er hier mensen zijn die willen beoordelen of de mij aangeboden opstelling gaat doen wat ie moet doen.
Het gaat om een dak met een hellingspercentage van 22graden.
Het dak ligt 155 graden ten opzichte van het noorden.
In de offerte:
Solaredge omvormer SE25000 (SE25K)
Optimizers: P650 (per 2 panelen) (119 stuks)
Panelen: JASOLAR JAM6(k)(bk) 60/315 (315wp) 238 stuks
Ik begrijp dat het een iets grotere installatie is dan normaal hier besproken word, maar ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt.
Alvast bedankt voor jullie meedenken
Ik heb een offerte liggen van verschillende zonnepanelen leveranciers, eentje daarvan heeft een offerte gemaakt op basis van Solaredge optimizers en een solaredge omvormer. Omdat ik regelmatig topics tegen kwam met een slecht geconfigureerde opstelling doordat bijvoorbeeld de verkeerde optimizers werden gebruikt vraag ik mij af of er hier mensen zijn die willen beoordelen of de mij aangeboden opstelling gaat doen wat ie moet doen.
Het gaat om een dak met een hellingspercentage van 22graden.
Het dak ligt 155 graden ten opzichte van het noorden.
In de offerte:
Solaredge omvormer SE25000 (SE25K)
Optimizers: P650 (per 2 panelen) (119 stuks)
Panelen: JASOLAR JAM6(k)(bk) 60/315 (315wp) 238 stuks
Ik begrijp dat het een iets grotere installatie is dan normaal hier besproken word, maar ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt.
Alvast bedankt voor jullie meedenken
:strip_exif()/f/image/G49OBwLv10Uf35LQywmbKj8R.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7TnOZ0HxMAHcxEXMvLHwKz5p.jpg?f=user_large)
/f/image/Z9tRgo3rK2hMQKFvq6boDr0q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/H4vxz1fnm2Ds886zSfm2jdoh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MCFRZKGAg5qB2lMSA2FkHnpR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BmNYTCeY6PnbKlE8LshECwzY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/fW0zvvc9RP0BdRZxGrcdt0iq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3g26X8w9HKvMRiJfhcWIDZIL.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/paseftCshaS11KwsWqDmIPcA.jpg?f=fotoalbum_large)