Toon posts:

problemen athlon 1400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een amd 1400, chaintech 7kjd, met 256mb ddr geheugen en een gforce2 mx400 64mb. het probleem is het spulletje loopt na een tijdje zo vast als een huis! heb de nieuwste 4in1 drivers van via geinstalleerd en de nieuwste detenator drivers van nvidia! en toch vast lopen!Ik heb ook nog een 1200 staan met gforce gts2 ultra 64mb! had eerst de zelfde problemen! maar na het installeren van de 4in1 drivers was het over! en bij die 1400 niet!Onder me blijft ie draaien maar zo langzaam als wat! en onder win98 niet! maar is wel 70% sneller! wie weet misschien waar het mis gaat? af wat te doen? :?

• Xypriz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 22:50

Xypriz

Is de koeling voldoende? Die nieuwe Athlons worden echt super heet

Verwijderd

Had een vriend van me ook met z'n Tbird 1200. Liep ook spontaan vast, gewoon bevriezen. Van alles geprobeerd, mobo ingeruild, andere videokaart, voeding, HD, geluidskaart, diverse drivers en bios geprobeerd, maar niets hielp. Verschillende mensen zijn er dagen mee bezig geweest. Uiteindelijk processor verwisseld, nu doet hij het geloof ik wel goed.

Verwijderd

VERKEERDE FORUM SLIM!!!!! :( :( :( :( :( :(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op vrijdag 03 augustus 2001 13:33 overdreef Dirk_Hendrik een beetje
Zo anders reageer je even wat rustiger en meld je gewoon in SU dat dit topic verplaatst moet worden, kan iedereen toch overkomen ?

(ik heb het allang gemeld, word dus vanzelf verplaatst)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 03 augustus 2001 13:33 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
VERKEERDE FORUM SLIM!!!!! :( :( :( :( :( :(
Dat kun je misschien iets vriendelijker duidelijk maken, of zet 't gewoon in SU ;)

edit:
en ik had de quote bij m'n bovenbuurman niet gezien, dus m'n reactie is een beetje dubbelop, maar goed

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1