Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Macjepro
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 05-02 10:55
Hallo,

De Ziggo go app crasht op mijn Iphone 8 als ik de app opstart. M'n Iphone draait op iOS 13.2.3 en is gejailbreakt. Volgens de ontwikkelaars van de app zou die gewoon moeten werken.

Nu heb ik het vermoeden dat een jailbreak tweak de boosdoener is, ik heb ook een crashreport. Die kan ik alleen niet uitlezen, dus ik vroeg me af of iemand aan de hand van onderstaand crashreport kan zien waar de crash door veroorzaakt wordt, zodat ik die app of tweak kan verwijderen. Ik heb geen idee of hier enorm veel werk in zit, of dat het juist relatief eenvoudig is te zien door iemand die er verstand van heeft. Maar vragen kan volgens mij geen kwaad :)

Het is nogal een lap tekst dus ik heb het kladblokbestand geüpload en die is te downloaden via onderstaande link:

https://files.fm/u/qzb4fyps

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik hoor het wel!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
al eens je toestel force restart gedaan ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:19
Ik lees online weinig andere negatieve ervaringen i.c.m een iphone, dus je bent de enige vrees ik. Gezien je een jailbreak hebt zal dat er vast mee te maken hebben.

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17:37
Macjepro schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:26:
Hallo,

De Ziggo go app crasht op mijn Iphone 8 als ik de app opstart. M'n Iphone draait op iOS 13.2.3 en is gejailbreakt. Volgens de ontwikkelaars van de app zou die gewoon moeten werken.

Nu heb ik het vermoeden dat een jailbreak tweak de boosdoener is, ik heb ook een crashreport. Die kan ik alleen niet uitlezen, dus ik vroeg me af of iemand aan de hand van onderstaand crashreport kan zien waar de crash door veroorzaakt wordt, zodat ik die app of tweak kan verwijderen. Ik heb geen idee of hier enorm veel werk in zit, of dat het juist relatief eenvoudig is te zien door iemand die er verstand van heeft. Maar vragen kan volgens mij geen kwaad :)

Het is nogal een lap tekst dus ik heb het kladblokbestand geüpload en die is te downloaden via onderstaande link:

https://files.fm/u/qzb4fyps

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik hoor het wel!
De app verwijderen en opnieuw installeren.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Macjepro
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 05-02 10:55
Dank voor de reacties. De app heb ik meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, hij blijft echter crashen, dus dat lijkt geen oplossing te zijn. @ Hackus force restart zal ik vanavond als ik thuis ben even proberen!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True