V&A bedrijfsvorming

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burkle
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 06:43
Lieve adjes,

Ik ben een actief vraag en aanbod tweaker en maak ook graag gebruik van deze functie, echter valt mij op dat er steeds "bedrijfachtige" aanbieders komen. Zo begon het ook bij Marktplaats, eerst was het een enkeling, vervolgens een paar en nu staat het er vol mee. Vraag & aanbod is naar mijn mening een 2e hands handelsplaats tussen particulieren, niet voor bedrijven, ook niet starters.

Nu vraag ik me af wat jullie mening op dit onderwerp is en of jullie het daar mee eens zijn, mocht dat zo zijn, wordt er dan gewerkt aan een oplossing o.i.d.? In mijn ideaalbeeld wordt V&A geen marktplaats, vandaar mijn vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Ik denk dat je hier voldoende informatie kunt vinden :P : Handelaren in Vraag en Aanbod

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Pff, het vorig topic is net gesloten (en onvindbaar), en er spawnt al weer een nieuwe. Dit lijkt echt een wekelijks dingetje te worden.

Omdat ik me even verveel:
Daffie in "Handelaren in Vraag en Aanbod"
InFamous in "Ruimere openstelling V&A"
Verwijderd in "Ruimere openstelling V&A"
zeef in "Ruimere openstelling V&A"
zeef in "Ruimere openstelling V&A"

Wellicht voortaan eerst even zoeken? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 04-02-2020 11:38 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:26

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Zullen we de discussie dan maar centraal houden in Handelaren in Vraag en Aanbod? :) Hier een herhaling van zetten heeft weinig nut en V&A Feedback is daar de correcte plek voor. Deze gooi ik dus dicht.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.