Wijziging julianvdo & RedKing

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianvdo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-08 18:53
Beste Tweaker admins,

Normaal gezien snap ik dat het hier om een wijziging of verwijdering van een V&A artikel moet gaan die met beide partijen afgesproken is. Echter heeft RedKing mijn veiling gewonnen +-30 uur niet gereageerd (nog steeds niets gereageerd en niets van zich laten horen) maar wel een negatieve review achterlaten waarin staat:

"Ik heb geboden op deze veiling, en ik geef aan dat de deal wegens omstandigheden niet door kan gaan, en wat doet meneer? hij laat een negatieve review achter. Geen zaken doen met deze tweaker"

Deze Tweaker heeft dit nooit bij mij aangegeven anders was hier natuurlijk anders op gereageerd. Wel heeft hij al meerdere reviews waarin hij biedt, hetzelfde doet en terug klapt in zijn persoonlijke situatie, frapant maar kan hier verder niet over oordelen.
Wel klopt de review dus gewoon niet omdat er überhaupt nooit op mij gereageerd is en hoop ik dat de review verwijderd kan worden😇.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb zowel zijn review als jouw review verwijderd. Veilingen zijn niet bindend en het is dan ook niet toegestaan een feedback te geven als er daarna geen concrete overeenkomst is gesloten.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.