Degelijke 3.1 Surround system?

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomsayin
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-04 08:24
Hey iedereen,

Ik heb al redelijk wat topics hierover kunnen terugvinden, maar deze zijn iedere keer weer in het engels. Er worden dan ook vaak speakers / versterkers gesuggereerd die moeilijk in Europa te vinden zijn (vaak Amerikaans.)

Nu even mijn situatie:

Ik zal binnenkort verhuizen; woonkamer is ongeveer 15 m^2.

Nu zit ik met een "vervelende" vriendin. Aesthetics is zeer belangrijk voor haar, ze wilde daarom ook enkel en alleen een soundbar. Zeer aesthetic, maar niet voldoende voor mij.

Ik heb het zover kunnen krijgen om haar een 3.1 surround systeem in te praten.

Nu wil ze natuurlijk niet van die lompe speakers in onze woonkamer hebben. Mijn vraag is nu:

Wat zou jullie suggestie zijn voor een volledige, kwalititatieve (uiteraard) 3.1 surround systeem dat toch nog aesthetically pleasing is?
Mijn budget ligt rond de € 1.000

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent niet de eerste die dit vraagt. Doe eens een zoektocht zou ik zeggen.

Daarnaast, wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:49

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat het aan de eigen inzet ontbreekt. Open een topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies en vul de template in. Hieronder wat voorbeelden van informatie die mist.
Nomsayin schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:16:
Ik heb het zover kunnen krijgen om haar een 3.1 surround systeem in te praten.
3.1 is geen surround... Surround is om je heen dus minimaal 4.0. Wellicht kan dat de zoektocht al makkelijker maken, zoeken op de juiste termen.
Wat zou jullie suggestie zijn voor een volledige, kwalititatieve (uiteraard) 3.1 surround systeem dat toch nog aesthetically pleasing is?
Mijn budget ligt rond de € 1.000
Begin eens met het noemen van welke apparatuur er allemaal aan moet worden gesloten, dat maakt voor een receiver namelijk uit. Zowel qua aantal in- dan wel uitgangen en ook bij bijvoorbeeld HDMI de versie.

Ook voorbeelden van speakers die je zelf al gevonden hebt mis ik. Een term als "aesthetically pleasing" zegt helemaal niets en zal voor iedereen verschillend zijn. Zuilen komen er dus niet in maar wat is dan wat je zoekt? Moeten het zogenaamde melkpakjes zijn of mogen speakers van iets meer formaat ook nog? Je zegt dingen gevonden te hebben maar dat ze hier niet te vinden zijn, ze benoemen zou toch helpen in de zoektocht.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 03-02-2020 22:28 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.