Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Beste,

Ik heb eind November 2019 een Apple Watch series 3 gekocht, in Space grey - 42mm bij Amac. Online besteld en de volgende dag binnen gekregen. In december ben ik de hele maand in Thailand geweest op vakantie en was daar super blij en tevreden met de watch. Voldeed aan mijn verwachtingen.

Echter in de tweede week ongeveer van januari begon mijn huid te jeuken en uitslag te tonen. Ik wist niet hoe dit kwam en heb hem even een dag niet gedragen. Volgende dag weer om gehad maar het werd niet meer. De dag erna ook nog eens geprobeerd met een ander bandje (Nike+) maar ook dit mocht niet baten.

Nu zijn we zeker een 3 week verder en hij is sindsdien ook niet meer gedragen. De uitslag is ook niet per se minder geworden :-( .

Een week geleden voor de zekerheid naar de huisarts geweest en die zegt dat het een flinke irritatie/uitslag is van sowieso het horloge. Aan welke stof dit kan liggen kon hij mij nu niet vertellen - hier moet ik dan een test voor doen bij een dermatoloog.

Omdat ik niet tevreden ben met het product heb ik gelijk na de huisarts contact gezocht met Apple en er werd gelijk een persoon aan mij toegewezen en kreeg een Sr. Advisor (zoals hij zei) aan mij gekoppeld. Ik moest foto's maken van mijn pols, zijkanten, en onderkant. Een ook deze vier foto's met Watch om.

Vandaag werd ik terug gebeld en het volgende werd aan mij verteld:
Draag de Watch niet meer, probeer hem tweedehands te verkopen en doe een test bij de dermatoloog om te kijken waar het probleem zit. Ik ben alleen niet zo blij mee deze oplossing. Ik had van Apple wel betere service verwacht.

1. Weet iemand hoe dit juridisch zit?
2. Bij Amac nemen ze tot nu toe ook de Watch niet terug - volgens hun hygiene regeling, wat kan ik hier verder nog aan doen?

Foto's:
Uitslag 1
Dit is een huidige foto

Uitslag 2
Deze foto was aan het begin van de uitslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 20:57
Heb je misschien een nikkel allergie waar je niet van af weet?

Edit: zeker een dermatoloog raadplegen. Kan nooit kwaad.

[ Voor 32% gewijzigd door Deef_K op 03-02-2020 20:20 ]