Waarom zou ik Glasvezel internet nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.048 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag, ik woon in Groningen en daar mag ik nu toestemming gaan geven voor de aanleg van KPN glasvezel internet.
Ik kijk en neem geen TV, ik heb en neem geen smartphone en gebruik internet voor wat mailcheckjes, Youtube en sporadisch Googelen.
De snelheden/mogelijkheden zijn prima voor mij nu en ik zit dan ook absoluut niet te wachten op abonnementsverhogingen etc.

Waarom zou ik toestemming geven?

Bring it on.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2020 17:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:23:
Dag, ik woon in Groningen en daar mag ik nu toestemming gaan geven voor de aanleg van KPN glasvezel internet.
Ik kijk en neem geen TV, ik heb en neem geen smartphone en gebruik internet voor wat mailcheckjes, Youtube en sporadisch Googelen.
De snelheden/mogelijkheden zijn prima voor mij nu en ik zit dan ook absoluut niet te wachten op abonnementsverhogingen etc.

Bring it on.
Waarom zou je dit topic openen als je duidelijk geen behoefte heb om toestemming te geven ? Moeten wij je overhalen of iets dergelijks om wel toestemming te geven ?

[ Voor 62% gewijzigd door ShadowBumble op 03-02-2020 17:25 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:29

BeyondThunder

Lost Lightning

Het enige wat ik ik in jouw geval kan bedenken is dat je jouw huis makkelijker kan verkopen als je glasvezel hebt liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 16:02

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Omdat het glas nu gratis binnen gelegd wordt, en je straks ervoor betaalt als je met de nodige iot wel de behoefte hebt?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50

g0tanks

Moderator CSA
Omdat je wil bijdragen aan een betere internetinfrastructuur in Nederland.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Omdat het goed is voor de waarde van je huis wanneer je het straks wil verkopen (aannemende dat je eigenaar bent). Als iedereen bij jou in de straat een glasvezelaansluiting heeft, maar jouw huis niet, is dat een minpuntje voor veel potentiële kopers.

We are shaping the future

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Wat heb je zelf al gedaan om dit uit te zoeken? Dit topic wordt letterlijk om de week geopend en inmiddels zijn er al tientallen een simpele zoek opdracht van je verwijderd. Wij hebben geen belang bij of je het wel of niet neemt, wat eigen onderzoek mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:29

BeyondThunder

Lost Lightning

@Verwijderd heeft kennelijk enkel een account aangemaakt om deze vraag te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:23:

Bring it on.
Waarom niet? Bring it on!

Als er geen kosten aan verbonden zijn aan je toestemming is er al helemaal geen probleem .

Zou zeggen: laat ze lekker hun gang gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 17:00
KPN NetwerkNL legt het G-R-A-T-I-S. aan en verplicht je verder tot niets.
Het naar binnen blazen van de vezel(s) betekent niet dat je er ook direct gebruik van hoeft te maken.
Je hebt dus blijkbaar zelf helemaal niets uit- of opgezocht.
Eerst zelf maar eens op onderzoek gaan voordat je dit soort topics opent.

;w

[ Voor 96% gewijzigd door Dennis-L op 03-02-2020 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij ons werd het destijds kostenloos aangelegd tot in de meterkast. Abonnement nemen was verder niet verplicht. Ik zou dat altijd doen. Stel, je wil later iets, dan kan het ook. Anders kost het je dan veel geld. Daarnaast kan ik voorstellen dat het goed is voor de verkoop van je huis (indien je een koophuis hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:46
wolly_a schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:21:
Bij ons werd het destijds kostenloos aangelegd tot in de meterkast. Abonnement nemen was verder niet verplicht. Ik zou dat altijd doen. Stel, je wil later iets, dan kan het ook. Anders kost het je dan veel geld. Daarnaast kan ik voorstellen dat het goed is voor de verkoop van je huis (indien je een koophuis hebt).
Mogelijk dat je in de toekomst wel wat anders moet omdat een ander medium wordt uitgefaseerd of niet meer voldoet. Ook dan wil je keuze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedenavond @Verwijderd, Welkom op GoT *O*,

Met bovenstaande argumenten van de overige tweakers lijkt het mij een goed plan op FTTH iig aan te laten leggen. Verder is het niet aan ons om hierin een keuze voor jou te maken.

www.google.nl

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.