Vraag

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 23:48
Iemand enig idee waar dat kan? Van Alcatel NL krijg ik geen antwoorden.

Of heeft iemand hier dat zelf al eens (succesvol) gedaan?

Mijn telefoon sluit ongevraagd af bij percentages van 20-30%, lijkt mij dat de batterij aan zijn eind is. Heb ook al hard reset met wipe alles gedaan.

Alle reacties

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-11 10:01

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Wil je het zelf proberen? YouTube: Alcatel IDOL 4S Teardown and Reassemble Guide - DIYMobileRepair

Anders lijkt me toch dat iedere willekeurige winkel die dit soort diensten aanbied dit ook voor een Alcatel kan?

• dirkhimself
Filmpje ken ik, ga ik misschien maar doen... Je mag de "iedere willekeurige winkel" aanwijzen, blijkbaar heeft niemand er zin in..... :-(

Alcatel stuurt me naar Luxemburg, en die (DIL) doet 't gewoon niet meer omdat ie "de batterij niet meer kan bestellen" en de "phone te oud is" ... wat een belediging..... !

Geen zin in dus. Zoek op google en je vindt er duizenden....

De 4S start trouwens niet eens meer op, zelfs niet aan de lader.. dat is wel vreemd. Zou er meer aan de hand zijn?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Waar ga je de batterij kopen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Allereerst het volgende:
- Waar en wanneer heb je het toestel gekocht?
- Wat heb je ervoor betaald?

Als je toestel stuk is binnen de garantieperiode, moet je vooral voet bij stuk houden en is het de verkoper die je moet lastig vallen, niet Alcatel zelf. Is je toestel buiten garantie, moet je even de kosten gaan inschatten en kijken of het zelfs nog maar de moeite waard is om een ouder, low-range toestel te gaan opknappen tegen een relatief hoge prijs.

Android developer & dürüm-liefhebber

• dirkhimself
niet in China.... verder weet ik 't nog niet, misschien hier?

https://www.replacedirect...tphone-accus.html#product

• dirkhimself
Mavamaarten schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:20:
Allereerst het volgende:
- Waar en wanneer heb je het toestel gekocht?
- Wat heb je ervoor betaald?

Als je toestel stuk is binnen de garantieperiode, moet je vooral voet bij stuk houden en is het de verkoper die je moet lastig vallen, niet Alcatel zelf. Is je toestel buiten garantie, moet je even de kosten gaan inschatten en kijken of het zelfs nog maar de moeite waard is om een ouder, low-range toestel te gaan opknappen tegen een relatief hoge prijs.
2016.... garantie weg. Maar het is gewoon een lekker toestel met front stereo speakers en een prima scherm, verder lekker licht. Als ik een batterij kan (laten) vervangen voor minder dan 40 eu dan doe ik 't gewoon. En een goeiekope Xiaomi wil ik niet. Ik heb gewoon een goed toestel (LG V40), maar deze is van mevrouw, en als 't ff kan wil ze deze weer terug....

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:07
Al langs een telefoon boer/reparatie winkel geweest?

[ Voor 22% gewijzigd door corporalnl op 04-02-2020 16:30 ]

• dirkhimself
corporalnl schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:28:
Al langs een telefoon boer/reparatie winkel geweest?
Nee niet echt, kan ik ook eens gewoon proberen natuurlijk.
Pagina: 1