Ik zoek een?
Upgradeset bestaande uit een CPU, RAM-geheugen en moederbord.[/i]
Wat is je budget?
Maximaal 350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot heden heb ik alles onderzocht en kwam ik uit op de volgende componenten:
- AMD Ryzen 5 3600
- MSI B450-A Pro Max
- Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D30BESBK (16GB DDR4 3200 Mhz CL16
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem heeft op het moment een Corsair 750 Watt voeding, 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM, GTX 1070 TI, een Samsung 850 250GB SSD met een ASRock Extreme 4 Z77 Moederbord samen met een Intel Core i5 3570k.
Het systeem wordt gebruikt voor alles, behalve veelzijdig video- of fotobewerking. Voornamelijk productiviteit en gaming. De CPU wordt op het moment flink als bottleneck opgemerkt tijdens deze activiteiten en wil ik dus vervangen, waardoor ik drie componenten zoek.
RGB is welkom, maar niet voor meer dan 10 euro extra.
Zijn er ideeën over de drie gekozen onderdelen, zodat ik eventueel het e.e.a. kan veranderen of onderzoeken voordat ik het bestel?
Hartelijk bedankt!
EDIT: Besteld! Hartelijk bedankt voor de hulp.
Upgradeset bestaande uit een CPU, RAM-geheugen en moederbord.[/i]
Wat is je budget?
Maximaal 350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot heden heb ik alles onderzocht en kwam ik uit op de volgende componenten:
- AMD Ryzen 5 3600
- MSI B450-A Pro Max
- Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D30BESBK (16GB DDR4 3200 Mhz CL16
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem heeft op het moment een Corsair 750 Watt voeding, 16 GB 1600 Mhz DDR3 RAM, GTX 1070 TI, een Samsung 850 250GB SSD met een ASRock Extreme 4 Z77 Moederbord samen met een Intel Core i5 3570k.
Het systeem wordt gebruikt voor alles, behalve veelzijdig video- of fotobewerking. Voornamelijk productiviteit en gaming. De CPU wordt op het moment flink als bottleneck opgemerkt tijdens deze activiteiten en wil ik dus vervangen, waardoor ik drie componenten zoek.
RGB is welkom, maar niet voor meer dan 10 euro extra.
Zijn er ideeën over de drie gekozen onderdelen, zodat ik eventueel het e.e.a. kan veranderen of onderzoeken voordat ik het bestel?
Hartelijk bedankt!
EDIT: Besteld! Hartelijk bedankt voor de hulp.