@
jeroenathome yeah, I know.

Ik had gezegd dat ik er vorige week vrijdag naar zou kijken, maar toen kwamen er op het laatste moment een stel prive-dingen (positieve, overigens) tussen. Ik durf niet te zeggen wanneer ik er op korte termijn de tijd voor heb om naar te kijken, maar ik ben het zeker niet vergeten en wil het wel zo snel mogelijk opgelost hebben. Misschien zomaar dit weekend, misschien volgende week vrijdag ofzo. Maar ergens rond tijd begint ook een verbouwing bij me in huis, die ook tijd en aandacht nodig zal hebben, dus ik weet het niet.
Het probleem van de stats zit ergens in de naam van een (ander) team wat tekens bevat waar de code van over z'n nek gaat. Althans, dat leek het probleem te zijn toen ik
eentwee jaar terug* ermee bezig ben geweest. Ik heb daar toen in ieder geval een workaround voor geschreven, zodat tenminste de dpc-stats het weer deden, maar kennelijk werkte dat niet genoeg voor de teamstats. Dat betekent dat ik waarschijnlijk in debugmode de hele teamstats moet doorlopen om te kijken welk team die problemen veroorzaakt en wat ik dan kan doen om dat opgelost te krijgen.
Daar komt dan nog bij dat normaalgesproken de code op een vage manier controleert of 'ie uberhaubt moet gaan bijwerken of niet: ik vermoed iets van modified date van de bestanden op de server van F@H en lokaal. En gezien de aard van het probleem zal ik waarschijnlijk meerdere keren de bestanden moeten parsen in korte tijd, dus ik moet a. die check zien te omzeilen en bij voorkeur b. er voor zorgen dat ik niet iedere keer opnieuw het bestand hoef te downloaden van de F@H server.
*Het bleek @
DaMoUsYs post te zijn die de eerste echte melding daarvan maakte.
[
Voor 5% gewijzigd door
Bubbles op 09-02-2020 11:58
]