Ik heb 20 dagen geleden een nieuwe iPhone XS gekocht. De batterij ging in de eerste twee dagen van 100% naar 99% van de batterijconditie. Echter, keek ik vanmorgen en toen stond de batterijconditie op 97%. Hoe kan dit zo snel dalen? Lijkt mij niet kloppend. Ik doe 1 à 1,5 dag met mijn telefoon.
Vraag
Alle reacties
De batterijconditie neemt af, maar je doet 1 a 1,5 dag met je accu. Dat is toch prima accuduur?
Hoezo loopt ie dan snel leeg?
Je vraag is eigenlijk hoe het kan dat de batterijconditie (in jouw ogen) snel degradeert?
Hoezo loopt ie dan snel leeg?
Je vraag is eigenlijk hoe het kan dat de batterijconditie (in jouw ogen) snel degradeert?
[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 03-02-2020 06:59 ]
Hoi!
Anoniem: 472287
Fluctuatie in de batterijconditie bij iPhones is totaal normaal, paar procent omhoog paar procent naar beneden.
Je batterijduur klinkt ook prima, dus je hebt niets om je zorgen over te maken.
Je batterijduur klinkt ook prima, dus je hebt niets om je zorgen over te maken.
Dat de conditie zo snel daalt lijkt mij niet normaal. Ik heb 15 dagen een iPhone 11 gekocht en hier 2 dagen batterij maar de batterij conditie staat nog steeds op 100%.
Ik zou het even laten en kijken of de batterijduur ook snel naar beneden gaat. Dan misschien eens contact opnemen met support of de verkoper.
Ik zou het even laten en kijken of de batterijduur ook snel naar beneden gaat. Dan misschien eens contact opnemen met support of de verkoper.
Manmanman. Wat maakt iedeeen zich hier druk over een % meer or minder in een indicatie app. Zolang je nog gewoon net zo lang doet met een batterij als ervoor hoef je je nergens zorgen over te maken. Wat mij betreft had Apple die battery health app nooit moeten implementeren.
Ik gebruik nog een iPhone 6 (ja de standaard 6) en die staat op 87%. Ik heb nou niet echt het idee dat hij veel korter meegaat toen ik hem 6 jaar geleden kocht...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik snap dat je schrikt bij een nieuw toestel van die prijs, maar mijn IPhone X is nu precies een jaar oud en die gaf 11 maanden lang 100% aan, en toen opeens 96%. Die waarde is waarschijnlijk niet zo nauwkeurig.
Topictitel ontschreeuwt. Er is geen brand, en er is niemand in nood
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit en dan nog die indicator is ook een wassen neus ik heb meerdere toestellen gehad die volgens iOS nog 88% health hadden maar als ik hem uitlas hing hij mooi op 68-72%Hooli-gan schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:13:
Manmanman. Wat maakt iedeeen zich hier druk over een % meer or minder in een indicatie app. Zolang je nog gewoon net zo lang doet met een batterij als ervoor hoef je je nergens zorgen over te maken. Wat mij betreft had Apple die battery health app nooit moeten implementeren.
Accu’s hebben een bepaalde waarde en deze is sowieso temperatuur afhankelijk dus het kan best zijn als je buiten bent geweest en dan gaat kijken dat hij misschien zelfs nog wel minder dan 97% is en als hij dan weer op kamer temperatuur is wel weer 97% of hoger.
1 tot 1,5 dag op een lading is prima, gebruik dat ding gewoon, elk advies om hem na te laten kijken is onzin, ook de winkel/Apple zal hier niets mee doen
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Pagina: 1