Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is voor mij mijn allereerste computer, ik wil het meteen goed aanpakken en ik hoop dat ik hier nog jaren mee verder kan, ik wil alle games op high/ultra aankunnen, voor de rest doe ik er niet zoveel mee af en toe een keertje photoshop. maar vooral gamen, zoals GTA V met mods, ark survival & Call of Duty
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500 met monitor, muis & computer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder in het tabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt me niet zoveel uit, of het nou Intel of AMD is als het maar goed bij een game systeem past
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik lang door kunnen met deze pc, en de komende paar jaar er goed op kan gamen.
Ga je overklokken?
Momenteel niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven over mijn nieuwe computer, het mag ook minder of iets meer kosten max 50/75€, dit is mijn eerste pc dus ik heb er niet heel veel verstand van. Maar heb wat research gedaan en dit is eruit gekomen:
CPU: AMD Ryzen 7 3800x Boxed - €373,95
GPU: MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio - €588,50
Moederbord: MSI MPG x570 Gaming Plus - €169
Werkgeheugen: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 - €74,99 (16gb RAM)
Voeding: Cooler Master MWE 700 white 230v V2 - €62 (700watt)
Behuizing: Cooler Master Masterbox lite 3.1 - €39,99
Harde schijven::
- Kingston A400 2,5'' 240gb - €34,95 (SSD voor windows)
- WD Blue 3,5'' (64MB cache, 7200rpm) 1TB (HDD om games op te downloaden) €38,17
Totaal: €1381,55
Tips voor Monitoren worden gewardeerd
(Ik wist niet hoe je zon tabel aan kon maken dus heb ik het zo proberen op te lossen!)
Dit is voor mij mijn allereerste computer, ik wil het meteen goed aanpakken en ik hoop dat ik hier nog jaren mee verder kan, ik wil alle games op high/ultra aankunnen, voor de rest doe ik er niet zoveel mee af en toe een keertje photoshop. maar vooral gamen, zoals GTA V met mods, ark survival & Call of Duty
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1500 met monitor, muis & computer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder in het tabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het maakt me niet zoveel uit, of het nou Intel of AMD is als het maar goed bij een game systeem past
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik lang door kunnen met deze pc, en de komende paar jaar er goed op kan gamen.
Ga je overklokken?
Momenteel niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven over mijn nieuwe computer, het mag ook minder of iets meer kosten max 50/75€, dit is mijn eerste pc dus ik heb er niet heel veel verstand van. Maar heb wat research gedaan en dit is eruit gekomen:
CPU: AMD Ryzen 7 3800x Boxed - €373,95
GPU: MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio - €588,50
Moederbord: MSI MPG x570 Gaming Plus - €169
Werkgeheugen: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 - €74,99 (16gb RAM)
Voeding: Cooler Master MWE 700 white 230v V2 - €62 (700watt)
Behuizing: Cooler Master Masterbox lite 3.1 - €39,99
Harde schijven::
- Kingston A400 2,5'' 240gb - €34,95 (SSD voor windows)
- WD Blue 3,5'' (64MB cache, 7200rpm) 1TB (HDD om games op te downloaden) €38,17
Totaal: €1381,55
Tips voor Monitoren worden gewardeerd
(Ik wist niet hoe je zon tabel aan kon maken dus heb ik het zo proberen op te lossen!)
[ Voor 22% gewijzigd door nicksxx op 03-02-2020 00:10 . Reden: Tabel vergeten in te voeren ]