Sinds 4 dagen geleden krijg ik meerdere keren per dag blauw scherm van windows.
Elke keer is de code anders.
De codes die ik al heb gehad zijn:
Logboek zegt kritiek kernel-power ID 41 taakcategorie 61 aan.
Ik heb al de mogelijke windows updates teruggedraaid, ram gecontroleerd via de windows software(waren geen fouten te vinden), virusscanner laten lopen Gdata en windows defender, alle drivers die ik kon vinden geupdate. Net de harde schijven gecontroleerd op fouten en er zijn er geen gevonden.
Alles wat ik gecontroleerd heb zegt dat er niets aan de hand is. Ik heb geen nieuwe hardware of software geinstalleerd in de tijdperiode dat de problemen zijn gestart.
Wat moet ik doen met een dmp bestand?
Ik heb windbgpreview geinstalleerd ervoor maar weet niet goed wat ik ermee moet doen om het probleem duidelijker te maken.
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen.
Elke keer is de code anders.
De codes die ik al heb gehad zijn:
- IRQL not less or equal
- System service exception
- memory management
- kernel security check failure
- page fault in nonpaged area
- kernel mode heap corruption
- Driver overran stack buffer
Logboek zegt kritiek kernel-power ID 41 taakcategorie 61 aan.
Ik heb al de mogelijke windows updates teruggedraaid, ram gecontroleerd via de windows software(waren geen fouten te vinden), virusscanner laten lopen Gdata en windows defender, alle drivers die ik kon vinden geupdate. Net de harde schijven gecontroleerd op fouten en er zijn er geen gevonden.
Alles wat ik gecontroleerd heb zegt dat er niets aan de hand is. Ik heb geen nieuwe hardware of software geinstalleerd in de tijdperiode dat de problemen zijn gestart.
Wat moet ik doen met een dmp bestand?
Ik heb windbgpreview geinstalleerd ervoor maar weet niet goed wat ik ermee moet doen om het probleem duidelijker te maken.
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen.