Vraag

• ElbowTrouble
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik zoek een?
ik zoek bluetooth oortjes.

Wat is je budget?
rond de 200€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren en youtube filmpjes kijken

Wat heb je zelf al gevonden?
de galaxy buds, de logische optie aangezien ik een 10+ heb. Maar van sony is ook een optie. Ik heb sinds deze zomer de jbl free gekocht en die vallen tegen, ze zitten niet goed, zijn te zwaar en de bediening op de oortjes zijn slecht. Dus liever geen jbl meer.

Welke vragen heb je hier nog over?
gene vragen wel "eisen". Het liefst niet zwaarder dan 7gram, tenzij het beter draagcomfort heeft. Ook miet het geluid goed zijn. Ik vind de airpods (pro)van mn vader en broertje goed klinken alleen heb ik geen iphone. Ook moet de blutooth verbinding stabiel zijn en snel koppelen + nauwlijks delay hebben (hebben de jbl wel)

[ Voor 14% gewijzigd door ElbowTrouble op 02-02-2020 22:50 ]

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:13

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons aangezien het veelal voor mobiel gebruik is. Ik verhuis het topic die kant even op, CEA > ATT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Als je enige eis het gewicht is, zou ik geen €200 uitgeven. Voor <€50 heb je al een setje wireless earbuds van topkwaliteit:
https://www.scarbir.com/truewireless

• ElbowTrouble
TommyboyNL schreef op zondag 2 februari 2020 @ 22:29:
Als je enige eis het gewicht is, zou ik geen €200 uitgeven. Voor <€50 heb je al een setje wireless earbuds van topkwaliteit:
Ho wacht, zal wat eisen toevoegen. Dit is niet mijn enige maar een grote eis

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Ik heb airpods pro en een android. Werken perfect en ik mis geen enkele functionaliteit. Ik zou niet anders meer willen.

• ElbowTrouble
Hoiz schreef op maandag 3 februari 2020 @ 00:40:
Ik heb airpods pro en een android. Werken perfect en ik mis geen enkele functionaliteit. Ik zou niet anders meer willen.
Iemand uit mn voetbal team heeft deze combinatie ook. Zegt dat je vooral mist dat je niet de app kan gebruiken om bijvoorbeeld de noise cancelling aan te zetten. Klopt dit?

• flapdrol85
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb de galaxy buds. Top dingen, koppelen snel. Goed in te stellen via de galaxy wear app en superfijn dat je de case kan laden op mijn S10+. Ik vind het een aanrader.

• ElbowTrouble
Hoiz schreef op maandag 3 februari 2020 @ 00:40:
Dit lijkt me namelijk wel een goede optie, ik wil dan alleen zeker zijn dat de noise canceling werkt en ik verder geen belangrijke dingen verlies. Valt de noise canceling wel in te stellen?

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
TommyboyNL schreef op zondag 2 februari 2020 @ 22:29:
Ik heb de QCY QS1 nu bijna een jaar en die bevallen nog altijd erg goed.
Geluid is prima, geen top geluid, maarja alle inear zijn in dat opzicht natuurlijk niet ideaal.
Als je Airpods goed vindt klinken dan zou ik eerst beginnen met iets uit de lijst van @TommyboyNL met 5 sterren (zoals bijvoorbeeld die QCY QS1).
Voor 17,45€ kan je je er ook geen buil aan vallen ;)

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
ElbowTrouble schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:01:
[...]

Iemand uit mn voetbal team heeft deze combinatie ook. Zegt dat je vooral mist dat je niet de app kan gebruiken om bijvoorbeeld de noise cancelling aan te zetten. Klopt dit?
Nee dit kan gewoon door hem lang in te drukken.

Tevens kan je de commando's daarvoor ook aanpassen als je even een vriend hebt die zijn iPad iPhone of Mac wil lenen aan je voor vijf minuten.

• ElbowTrouble
Hoiz schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:43:
[...]

Nee dit kan gewoon door hem lang in te drukken.

Tevens kan je de commando's daarvoor ook aanpassen als je even een vriend hebt die zijn iPad iPhone of Mac wil lenen aan je voor vijf minuten.
Ik ben de enige in de hele familie met android. De rest alleemaal apple

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

13art

Moderator Mobile
Kijk eens op het YouTube kanaal van Gamesky en El Jefe. Beide reviewen veel verschillende true wireless in ears. En ga eens na wat voor jou 'goed' geluid is. Liever een v-shape geluid of liever meer gebalanceerd/neutraal?

Hoe lang moeten ze kunnen werken op 1 lading? In of exclusief anc? Etc etc.

Maar verdiep je eens in de reviews op die YouTube kanalen, daar komen bovenstaande items allenaal aan bod. En ook de eerder genoemde scarbir pagina is erg handig/informatief.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1