Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Selecteren betalingen Apple niet van Appstore tegoed

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:06
Beste,

Maandelijks betaal ik aan Apple mijn abonnement voor een grotere iCloud opslag en Arcade. Deze betalingen laat ik lopen via/van mijn Credit Card.

Nu heb ik ook zo’n een App Store tegoed kaart liggen. Deze moet ik nog toevoegen aan mijn account. Echter, hier wacht ik nog even mee, omdat in het verleden mijn maandelijkse betalingen na activatie van zo’n tegoed niet meer via mijn Credit Card verliepen, maar in mindering werden gebracht op het saldo. Dit wil ik nu dus voorkomen. Maar hoe? Hoe houd ik het App Store tegoed in ere om bijvoorbeeld eens een keer een app of een film van aan te schaffen en laat ik mijn maandelijkse betalingen verlopen via mijn Credit Card?

Alvast bedankt.

Beste antwoord (via RicoK op 02-02-2020 19:19)

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 05-04 11:38

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Niet. Apple hanteert altijd als eerste het tegoed in de iTunes Store als valide en eerst beschikbare betaalmiddel.

Dus als je er gewoon 100€ op zet zal dat eerst worden opgemaakt voordat je andere betaalmethode zal worden belast

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 05-04 11:38

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Niet. Apple hanteert altijd als eerste het tegoed in de iTunes Store als valide en eerst beschikbare betaalmiddel.

Dus als je er gewoon 100€ op zet zal dat eerst worden opgemaakt voordat je andere betaalmethode zal worden belast

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:14
Wat @SpoekGTi zegt is correct.
Ik persoonlijk vind dat ook wel het beste eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld met korting zo een iTunes kaart heb aangeschaft, wil ik dat eerst die tegoed wordt opgemaakt en ik indirect geniet van die korting, dan dat ik de volle mep betaal via mijn CreditCard.

• RicoK
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 10:06
Thanks @SpoekGTi en @Tartarus. Duidelijk. Ik zou alleen graag hebben gezien dat het mogelijk zou zijn een ‘voorkeurswijze van betalen’ te selecteren. Omdat ik zo een instelling niet kon vinden had ik dit topic geopend.

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 06:14
RicoK schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:19:
Thanks @SpoekGTi en @Tartarus. Duidelijk. Ik zou alleen graag hebben gezien dat het mogelijk zou zijn een ‘voorkeurswijze van betalen’ te selecteren. Omdat ik zo een instelling niet kon vinden had ik dit topic geopend.
Die voorkeurswijze is er ook.
Tenzij je alleen maar CC en iTunes-tegoed hebt.
Ik heb iTunes-tegoed, PayPal en CC als betaalwijze. Ik kan de volgorde van PayPal en CC wijzigen, maar die iTunes-tegoed blijft te allen tijde bovenaan.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True