Hallo beste mede-tweakers!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, over een enige tijd op 1440p, en af en toe streamen. Ik speel veel verschillende genres, maar ik hoop iets in elkaar te kunnen zetten dat Cyberpunk 2077 komend jaar op 1440p 60fps op high-very high zonder issues kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 1050, kan ik stretchen tot 1100 maar liever niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Crucial MX500 2,5" 500GB
- Randapparatuur ben ik al in voorzien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, heb meer ervaring met Nvidia videokaarten en Intel cpu's, maar zolang het "bang for buck" is sta ik voor alles open. Heb getwijfeld over de RX 5700, maar toch teveel verhalen gelezen over ontzettend gezeik met de drivers dat ik voor nu liever bij een Nvidia gpu blijf.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks specifieks.
Ga je overklokken?
Misschien, maar hoogstwaarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies of mijn huidige build aan alles voordoet. Naar mijn idee klopt het volgens mij wel, maar een (laatste) check is nooit mis. Als er onderdelen zijn waar ik gemakkelijk op zou kunnen besparen zonder verlies in kwaliteit of performance dan zijn die tips ook zeker welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, over een enige tijd op 1440p, en af en toe streamen. Ik speel veel verschillende genres, maar ik hoop iets in elkaar te kunnen zetten dat Cyberpunk 2077 komend jaar op 1440p 60fps op high-very high zonder issues kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is 1050, kan ik stretchen tot 1100 maar liever niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Crucial MX500 2,5" 500GB
- Randapparatuur ben ik al in voorzien
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, heb meer ervaring met Nvidia videokaarten en Intel cpu's, maar zolang het "bang for buck" is sta ik voor alles open. Heb getwijfeld over de RX 5700, maar toch teveel verhalen gelezen over ontzettend gezeik met de drivers dat ik voor nu liever bij een Nvidia gpu blijf.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks specifieks.
Ga je overklokken?
Misschien, maar hoogstwaarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies of mijn huidige build aan alles voordoet. Naar mijn idee klopt het volgens mij wel, maar een (laatste) check is nooit mis. Als er onderdelen zijn waar ik gemakkelijk op zou kunnen besparen zonder verlies in kwaliteit of performance dan zijn die tips ook zeker welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,05 | € 165,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Videokaarten | KFA2 GeForce RTX 2060 Super (1-Click OC) | € 365,- | € 365,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,44 | € 77,44 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 134,92 | € 134,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.042,11 | ||