Parkeervergunning kwestie Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Goede avond mede tweakerts,

Ik heb een vraag omtrent de aanvraag parkeer vergunning Amsterdam de situatie is als volgt:

1. Ik woon in Brabant, werk in regio Amsterdam.
2. Ik heb een lease auto
3. Mijn vriendin woont in Amsterdam, en heeft geen auto
4. Ik slaap regelmatig bij haar, scheelt reizen, en is ook wel zo gezellig.

(De belangrijkste in dit geval) Voorwaarden van een parkeervergunning aanvragen zijn:

Dit zijn de regels voor een parkeervergunning voor bewoners:

1. U moet in Am­ster­dam in­ge­schre­ven staan in de Ba­sis­re­gi­stra­tie Per­so­nen (BRP) op het adres waar u woont. De ver­gun­ning is al­leen gel­dig in het ge­bied waar u woont.

2. U moet een auto heb­ben die op uw naam staat (of een lea­se- of be­drijfs­au­to, huur­au­to, brom­mo­biel, Can­ta of mo­tor).

Vraag:

Kan mijn vriendin op het kenteken van mijn lease auto de vergunning aanvragen? Ik betaal me nu blauw aan parkeerkosten (4,5 per uur van 9:00 tot 21:00, en in het weekend)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
Nope. Bij de aanvraag moet je ook je leasecontract uploaden en die staat niet op de naam van je vriendin.

P.s. en gelukkig maar. Anders gaat iedereen maar vergunningen aanvragen voor andermans auto's en kan daar misbruik van gemaakt worden. Dan ontstaat er een lucratieve handel tussen leaserijders die in 't centrum werken en mensen die in 't centrum wonen en geen auto hebben ;) .

[ Voor 56% gewijzigd door Khayma op 01-02-2020 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455473

Nee, niet zolang je bent ingeschreven in brabant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 09:01

basdej

OutSystems Consultant

Je kan dit alleen doen als jij in amsterdam gaat wonen.
Je kan niet aantonen dat de lease auto op haar naam staat.

Hoi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Potverdikke me, wat zijn jullie snel! Bedankt voor de input :)

Ik heb een koophuis in Brabant, wil op termijn wel in Amsterdam gaan wonen. Zijn er nog andere opties?

EDIT:
P.s. en gelukkig maar. Anders gaat iedereen maar vergunningen aanvragen voor andermans auto's en kan daar misbruik van gemaakt worden. Dan ontstaat er een lucratieve handel tussen leaserijders die in 't centrum werken en mensen die in 't centrum wonen en geen auto hebben ;) .
Helemaal mee eens overigens hoor

[ Voor 50% gewijzigd door Siebelouis op 01-02-2020 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-06 09:46
Siebelouis schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:58:

Ik heb een koophuis in Brabant, wil op termijn wel in Amsterdam gaan wonen. Zijn er nog andere opties?
Op zoek gaan naar een plek buiten betaald parkeren gebied en de bus/tram pakken naar/met je vriendin. Scheelt behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Andere opties is bij de wel bekende parkings rond de stad en dan met openbaar vervoer verder.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectaculous
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06 16:04

EDIT:

[...]

Heel simpel gedacht zou een optie zijn om je bij de gemeente bij haar in te schrijven. Dan woon je technisch ook op dat adres. Ik weet alleen niet of dit met je koophuis kan (want de meeste hypotheken schrijven voor dat je er zelf moet wonen) en het kan duizend en één gevolgen hebben voor je vriendin (als ze toeslagen ontvangt, gemeentelijke belastingen etc.).

Er zijn ook mensen met een tweede woning, die kunnen ook maar op 1 plek ingeschreven staan, in die richting zou je het misschien moeten zoeken. Je woont samen, maar je behoud je eigen woning. Als vriendin toch al geen toeslagen etc. ontvangt en dus niet echt wat kwijt raakt zou dit moeten kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Spectaculous schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:20:
Ik weet alleen niet of dit met je koophuis kan (want de meeste hypotheken schrijven voor dat je er zelf moet wonen) en het kan duizend en één gevolgen hebben voor je vriendin (als ze toeslagen ontvangt, gemeentelijke belastingen etc.).
Dan verlies je wel HRA, de woning is immers niet meer je hoofdverblijf.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

EDIT:

[...]

Andere opgie is een garage kopen of huren, als je er al een te pakken kunt krijgen. Sowieso, een parkeervergunning aanvragen wil iedereen in Amsterdam...staat bij mijn weten echt jaren wachttijd voor, helemaal binnen de ring. Good luck with that ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Het enige wat ik kan bedenken is uitzoeken hoe het zit als de woning van je vriendin jouw 2de huis is. Dus woning in Brabant en flatje in de stad voor door de week zodat je niet hoeft te reizen. Dit kun je navragen bij de gemeente.

Alternatief is dat je werkgever een zakelijke vergunning aanvraagt. Mijn werkgever heeft ook een aantal vergunningen voor parkeren in Amsterdam.

[ Voor 24% gewijzigd door Erapaz op 01-02-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Je kunt wel gewoon een vaste parkeerplaats huren bij Q-Park. Is goedkoper dan straatparkeren en je auto staat droog binnen. Een vriend van mij heeft ook gewoon een gereserveerde parkeerplaats in Q-Park. Beneden de Q-Park waar hij een parkeerplaats heeft is een taxistandplaats en in Amsterdam kun je ook altijd Uberen vanaf de Q-Park naar waar je heen moet.

[ Voor 11% gewijzigd door Trommelrem op 01-02-2020 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

FreakNL

Well do ya punk?

Hoe is je relatie met je werkgever? Jij bespaart hun een hoop geld door in Adam te blijven, misschien kun je daar afspraken over maken? Alle beetjes helpen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Spectaculous schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:20:
[...]

Heel simpel gedacht zou een optie zijn om je bij de gemeente bij haar in te schrijven.
Inschrijven is geen keuze. Inschrijven moet op het adres waar je woont. Als je op meerdere adressen woont, moet je je inschrijven op het adres waar je naar verwachting in het komend halfjaar het vaakst gaat overnachten. En ja, dat heeft allerlei gevolgen voor de parkeervergunning, voor de hra, voor toeslagen, voor de reiskostenvergoeding, enz.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 16:53
Kun je de auto niet bij je werk laten staan en dan (elektrisch) fietsen naar haar? :)

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:04

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Volgens mij heb je een wachttijd van een paar jaar voor een vergunning daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:02

franssie

Save the albatross

Steefph schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:13:
Kun je de auto niet bij je werk laten staan en dan (elektrisch) fietsen naar haar? :)
Dat - of buiten het museum gaan samenwonen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:40
The Eagle schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:10:
[...]

Andere opgie is een garage kopen of huren, als je er al een te pakken kunt krijgen. Sowieso, een parkeervergunning aanvragen wil iedereen in Amsterdam...staat bij mijn weten echt jaren wachttijd voor, helemaal binnen de ring. Good luck with that ;)
nee hoor, binnen 3 maanden heb je in het centrum een parkeervergunning. Er zijn alleen wijken in Amsterdam die een lange wachttijd hebben. Of het moet nieuwbouw zijn na 2016, dan krijg je helemaal geen vergunning. De rest is binnen 3 maanden wel geregeld.

Actuele wachttijd kun je hier vinden:
https://www.amsterdam.nl/...eervergunning/wachtlijst/

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-06 08:21
Kan je vriendin geen bezoekersvergunning aanvragen?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:36
Alternatief; berekenen hoeveel je kwijt bent aan parkeerkosten, en met oog op stijging van grondprijzen investeren in een garage kopen in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03:20
je zet de auto net buiten de ring en pakt de tram. Ik weet nog wel een paar gratis parkeerterreintjes waar altijd plek is en de trams een directe snelle verbinding hebben met de binnenstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Tsurany schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:23:
[...]

Dan verlies je wel HRA, de woning is immers niet meer je hoofdverblijf.
Met de parkeertarieven in Amsterdam zal het er om hangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wim-Bart schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:03:
Andere opties is bij de wel bekende parkings rond de stad en dan met openbaar vervoer verder.
Of een vouwfiets in je auto leggen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeppert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-09-2022
Die P+R in bijvoorbeeld Bos En Lommer / Amsterdam zijn 1eu per dag. Is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

donald_dick schreef op zondag 2 februari 2020 @ 02:06:
[...]

nee hoor, binnen 3 maanden heb je in het centrum een parkeervergunning. Er zijn alleen wijken in Amsterdam die een lange wachttijd hebben. Of het moet nieuwbouw zijn na 2016, dan krijg je helemaal geen vergunning. De rest is binnen 3 maanden wel geregeld.

Actuele wachttijd kun je hier vinden:
https://www.amsterdam.nl/...eervergunning/wachtlijst/
Ah, dat valt me 100% mee dan, is kennelijk sterk verbeterd :)

Verder: als jij een eigen huis hebt in Brabant, jezelf NOOIT maar dan ook NOOIT inschrijven in Amsterdam. Belastingdienst zegt dan dat je koophuis geen primair woonadres meer is en je mag al je hypotheekrenteaftrek terugbetalen. Zag laatst iemand op TV (dubbeltje op zijn kant oid) die dat onwetend ook had gedaan, had een schuld bij de BD van richting de ton. Dat zijn een heleboel parkeerkaartjes ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 07:18

Oekol

waka waka hey hey

P+R parkeren voor 5 euro ish en OV naar haar huis?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 15:14
Siebelouis schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:55:
2. U moet een auto heb­ben die op uw naam staat (of een lea­se- of be­drijfs­au­to, huur­au­to, brom­mo­biel, Can­ta of mo­tor).
Aha! Ik zie een maas :)

Ik weet niet of een vergunning in Amsterdam op kenteken wordt afgegeven. Maar als dat zo is, kun je natuurlijk:

- een motor aanschaffen;
- die op naam van je vriendin laten zetten;
- een parkeervergunning aan vragen op het kenteken van de motor;
- hem elders stallen en;
- de parkeervergunning voor je leasebak gebruiken.

Het zou kunnen dat een brommobiel goedkoper is in deze exercitie - maar een motor heeft bijzonder lage vaste lasten (ik betaal ~ 200 / jr).

Ik maak trouwens uit de hele situatie op dat om één of andere reden het openbaar vervoer geen optie is? Er zijn uitstekende treinverbindingen tussen Brabant en Amsterdam...

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:48
Een parkeervergunning is op kenteken, dus dat plan gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 15:45
Helixes schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:08:
[...]

Aha! Ik zie een maas :)

Ik weet niet of een vergunning in Amsterdam op kenteken wordt afgegeven. Maar als dat zo is, kun je natuurlijk:

- een motor aanschaffen;
- die op naam van je vriendin laten zetten;
- een parkeervergunning aan vragen op het kenteken van de motor;
- hem elders stallen en;
- de parkeervergunning voor je leasebak gebruiken.

Het zou kunnen dat een brommobiel goedkoper is in deze exercitie - maar een motor heeft bijzonder lage vaste lasten (ik betaal ~ 200 / jr).

Ik maak trouwens uit de hele situatie op dat om één of andere reden het openbaar vervoer geen optie is? Er zijn uitstekende treinverbindingen tussen Brabant en Amsterdam...
ware het niet dat t kentekengebonden is. Want zou doorverkopen in de hand werken als 't zo makkelijk ging.

@Anoniem: 37297 Je verteld er niet bij welke kant van Amsterdam je moet zijn. Dat is nogal van invloed op de bereikbaarheid met OV.
Je kan eens kijken naar vergunningen voor bezoekers:
https://www.amsterdam.nl/...48FA-A1D9-E56282A205D0%7D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Siebelouis schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:55:
Goede avond mede tweakerts,

Dit zijn de regels voor een parkeervergunning voor bewoners:

1. U moet in Am­ster­dam in­ge­schre­ven staan in de Ba­sis­re­gi­stra­tie Per­so­nen (BRP) op het adres waar u woont. De ver­gun­ning is al­leen gel­dig in het ge­bied waar u woont.

Vraag:

Kan mijn vriendin op het kenteken van mijn lease auto de vergunning aanvragen? Ik betaal me nu blauw aan parkeerkosten (4,5 per uur van 9:00 tot 21:00, en in het weekend)
Antwoord op je vraag: Neen. Je moet namelijk aan beide regels/voorwaarden voldoen. Aangezien je niet ingeschreven staat in het BRP van Amsterdam, voldoe je dus niet aan regel 2 aangezien de lease maatschappij een contract heeft met jou en niet met je vriendin. En je voldoet ook niet aan voorwaarde/regel1

Wat je wel kan doen is je vriendin een bezoekersvergunning aan te laten vragen. Ze krijgt dan 40 uur tegen gereduceerd tarief. [50% meen ik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Anderhalf jaar geleden werden er in Oost regelmatig parkeerplaatsen te huur aangeboden voor rond de 150 euro per maand.

Hang eens een briefje op de supermarkten dat je op zoek bent naar een parkeerplaats tot maximaal xxx euro per maand. Als er wat hoogbouw in de buurt van het huis van je vriendin staat heb je best kans dat er iemand reageert.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 07:18

Oekol

waka waka hey hey

aljooge schreef op zondag 2 februari 2020 @ 04:29:
je zet de auto net buiten de ring en pakt de tram. Ik weet nog wel een paar gratis parkeerterreintjes waar altijd plek is en de trams een directe snelle verbinding hebben met de binnenstad
Geïnteresseerd, care to share via dm?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 00:00
Afhankelijk van waar je moet zijn, gewoon buiten de stad parkeren. Moet regelmatig bij klanten zijn in Amsterdam, maar ik vertik het om met de auto nog Amsterdam in te gaan. Ook een beetje afhankelijk vanaf waar je komt of onderstaande opties handig zijn, maar gezien Brabant zal dat wel vanaf de A2 zijn.

#1 indien na 10:00 uur op werkdagen: parkeren P+R RAI voor 1 euro, vanaf daar met noord zuid lijn in een paar minuten op je bestemming.
#2 indien na 10:00 uur op werkdagen: parkeren P+R ArenA voor 1 euro, vanaf daar metro pakken. Duurt wel wat langer dan #1 maar kan handig zijn als je ergens in Oost moet zijn.
#3 Ergens parkeren in de buurt van tramhalte Biesbosch in Amstelveen, vanaf daar tram 5 (en in de spits ook 6) pakken richting station Zuid. Eventueel verder met metro of blijven zitten in de tram afhankelijk waar je heen moet.
#4 Pak op de A2 afrit Abcoude, bovenaan de afrit parkeren op de carpoolplaats (altijd plek, gratis). Pak lijn 126 naar de Arena en vanaf daar hetzelfde verder als #2. Let op, lijn 126 gaat alleen in de spits ieder kwartier, dus daarbuiten even goed naar de tijden kijken om lang wachten te voorkomen.

Dit zijn voor zover ik weer de snelste en goedkoopste parkeer en OV opties gecombineerd. Als iemand nog andere ideeën heeft hou ik me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:45

MrMonkE

★ EXTRA ★

EDIT:

[...]

Als je invalide bent zijn er misschien opties.
Maar als je dat was zou je de regels wel weten dus ik denk ook dat dat geen soulaas zal bieden.
Je zou kunnen stoppen met leasen en de auto kopen en op naam van je vriendin kunnen zetten.

★ Lijkt joop.nl wel hier ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
aljooge schreef op zondag 2 februari 2020 @ 04:29:
Dat worden er wel steeds minder. Amstelveen is inmiddels ook bijna volledig vergunninggebied. Amsterdam-Noord is nog goedkoop parkeren.

Wat de vriendin van TS eventueel kan doen is een parkeerplaats via de sociale woningbouw regelen. De reguliere woningen gaan voor 90% weg naar mensen met voorrang. We kunnen wel discussie voeren dat urgentie moet worden afgeschaft omdat het nog erger is dan diefstal, maar for the time being heeft dat geen zin en voorlopig blijft urgentie helaas bestaan. Dus gebruik de sociale woningbouwinschrijving voor een parkeerplaats, die staan er namelijk ook weleens tussen. De parkeerplaatsen zijn niet zo populair onder de urgentiemensen.

Anders een Q-Park. Dat is met +-450 euro per maand goedkoper dan straatparkeren en je bent verzekerd van een plek.

[ Voor 3% gewijzigd door Trommelrem op 02-02-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

The Eagle schreef op zondag 2 februari 2020 @ 10:53:
[...]

Ah, dat valt me 100% mee dan, is kennelijk sterk verbeterd :)

Verder: als jij een eigen huis hebt in Brabant, jezelf NOOIT maar dan ook NOOIT inschrijven in Amsterdam. Belastingdienst zegt dan dat je koophuis geen primair woonadres meer is en je mag al je hypotheekrenteaftrek terugbetalen. Zag laatst iemand op TV (dubbeltje op zijn kant oid) die dat onwetend ook had gedaan, had een schuld bij de BD van richting de ton. Dat zijn een heleboel parkeerkaartjes ;)
HahA een schuld van een ton omdat je wat onterechte HRA gehad hebt? Goed verhaal... ik heb niet eens een ton HRA over de gehele looptijd van mijn hypotheek....

[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 02-02-2020 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:32
Ik heb een tijdje een parkeerplaats in een garage van dekey gehuurd. Was 120€ pm. Andere woningbouwverenigingen bieden ook zulke parkeerplaatsen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:23
in het geval het om zakelijke lease gaat hoeft er alleen maar een verklaring van de werkgever te komen (dat is iig het geval in den haag) iets in de trant van

werkgever X verklaart hier bij dat Siebelouis de berijder is van auto met kenteken xx-xx-xx
niet dat het officieel veel helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

FreakNL schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:25:
[...]

HahA een schuld van een ton omdat je wat onterechte HRA gehad hebt? Goed verhaal... ik heb niet eens een ton HRA over de gehele looptijd van mijn hypotheek....
Niet onmogelijk met maximaal hypotheken van een paar jaar geleden waar mensen meer dan 800 per maand terug kregen (al snel met een rente van 1600mnd). Met 12 jaar terug betalen zit je zo aan de ton. Je moet namelijk ook rente betalen over die jaren en een boete.

[ Voor 6% gewijzigd door Wim-Bart op 02-02-2020 21:40 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Mja maar als je zoveel verdient dat zo’n hypotheek mogelijk is dan ga je toch ook moeilijk doen over een paar euro parkeergeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-06 14:53
FreakNL schreef op maandag 3 februari 2020 @ 04:01:
Mja maar als je zoveel verdient dat zo’n hypotheek mogelijk is dan ga je toch ook moeilijk doen over een paar euro parkeergeld?
wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

Vooral met die behoorlijke parkeerkosten in Amsterdam. Hij betaald toch al gauw 4,50 per uur in de goedkopere zones (bij mij voor de deur 9-24 6 euro per uur..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 19:18
Ik weet niet waar je vriendin woont, maar in Amstelveen kun je op veel plekken gratis parkeren(zuid van de VU). Met tram 5/Noord-zuid lijn ben je dan binnen 15 minuten in het centrum.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
WolfsRain schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 00:38:
Ik weet niet waar je vriendin woont, maar in Amstelveen kun je op veel plekken gratis parkeren(zuid van de VU). Met tram 5/Noord-zuid lijn ben je dan binnen 15 minuten in het centrum.
Let wel op, een groot deel van Amstelveen langs die route is betaald parkeren geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Diverse P&R's rond de ring sta je voor €1-4 per dag, bv de RAI of in Noord. Dan stap je over op de NoorZuidlijn en ben je zo overal in Amsterdam.
Of je zet ergens een fiets neer voor het laatste stukje. Kun je de auto niet bij je werkgerver laten staan?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Pagina: 1