Heb gelezen dat dit nieuwe scherm binnenkort ook in nederland verkrijgbaar zal zijn. Op de Iiyama website kan ik er nog geen gegevens van vinden, enig idee waar ik over dit scherm meer te weten kan komen?
Wel heb ik een plaatje van een nieuwe 19 inch Diamondtron-buis van iiyama (A902M).
Mwah, ik heb hier ook een iiyama 19" staan en dit design vind ik nou ook niet echt super. Vierkante, ouderwetse doos
nee, das geen IIyama meer
vind de mijne prima, niks geen maffe designs die over een jaar weer achterhaald zijn.
vind de mijne prima, niks geen maffe designs die over een jaar weer achterhaald zijn.
En wat is het verschil verder met de A901HT? Is ie beter of ziet ie er alleen anders uit?
ik vindt het ook een waardeloos design. die oude iiyama's zagen er veel mooier uit.. misschien erg degelijk en misschien ouderwets, maar ik vind het zo net zo'n shitscherm in een vage kromme doos.
Verwijderd
sorry hoor maar ik heb Iiyama's altijd lelijke bakken gevonden. 't design is echt 3x niks.
Maar de beeldkwaliteit en prijsverhouding is erg goed, daarom staat er ook een 450pro op m'n buro (dat rijmt
)
Maar de beeldkwaliteit en prijsverhouding is erg goed, daarom staat er ook een 450pro op m'n buro (dat rijmt
)
Verwijderd
De A902MT Vision Master Pro451 komt eind oktober op de markt. De specificaties zijn gelijk aan de A901HT (kan en hoeft niet hoger). Alle kabel aansluitingen en controls zitten in de voet. De monitor heeft USB+speakers en 2xD-sub aansluiting die via 1 toets op de voet te wisselen is.
De verwachte prijs ligt Fl. 100,00 boven de A901HT.
De verwachte prijs ligt Fl. 100,00 boven de A901HT.
Speakers en geen BNC meer en dan ook nog dezelfde specs als de 450Pro en 100 piek duurder? Laat maar zitten danDe monitor heeft USB+speakers en 2xD-sub aansluiting die via 1 toets op de voet te wisselen is.
Pagina: 1