The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Zoeken naar een aderhulstang, de juiste aderhulzen en dan de dubbele oude er af knippen en nieuwe enkele hulzen er op knijpen? Dat is de mooiste manier. Zoiets dus.
Allereerst bedankt voor je reactie. Voor de volledigheid ik bedoel de sata stekker. Ik weet niet of dat helemaal duidelijk is aan m'n beginpost. Ik pas het iig aan.
Ik ga nog ff verder zoeken nav je tip.
Ik ga nog ff verder zoeken nav je tip.
[ Voor 11% gewijzigd door Dwarlorf op 01-02-2020 15:18 ]
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
@sypie bedoelt een krimptang en nieuwe pinnen, echter is een goede krimptang vrij duur.
Als je de einden wilt isoleren zou ik even op zoek gaan naar wat krimpkous, dat werkt perfect en ziet er netjes uit.
Als je de einden wilt isoleren zou ik even op zoek gaan naar wat krimpkous, dat werkt perfect en ziet er netjes uit.
@base_ Dat is ook een optie. Ik heb krimpkous dus dat gaat zowieso wel lukken maar ik kwam ook dit tegen:

https://www.ebay.com/itm/...r-END-CABLE-/291238501566
Dat is eigenlijk nog een eleganter oplossing. En nog iets veiliger denk ik?

https://www.ebay.com/itm/...r-END-CABLE-/291238501566
Dat is eigenlijk nog een eleganter oplossing. En nog iets veiliger denk ik?
Ja, zo zitten ze er bij veel voedingen ook aan dus dat is prima. Zelf ben ik minder voorstander van die pluggen voor disks die wat meer stroom verbruiken: een krimpverbinding zoals met een krimptang maakt dan beter contact als zo'n vorkje dat door de isolatie prikt
@base_
Ok, duidelijk. Ik realiseer me trouwens dat ik nog steeds niet helemaal volledig ben geweest. Ik wil m'n pricewatch: Corsair Commander PRO ermee voeden.
Ik ga er ff over nadenken en neem een beslissing. Bedankt!
Ok, duidelijk. Ik realiseer me trouwens dat ik nog steeds niet helemaal volledig ben geweest. Ik wil m'n pricewatch: Corsair Commander PRO ermee voeden.
Ik ga er ff over nadenken en neem een beslissing. Bedankt!
Pagina: 1