Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is de Auto Update Expiration date van Acer spin 311

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de Auto Update Expiration date van Chromebook Acer Spin 311 CP311-2H-c8aq?

Voor mij is het niet 100% helder onder welk model deze in de lijst van google valt. Dus als iemand mij het verlossende antwoord kan geven graag.

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je zelf al gevonden? Iets meer inzet tonen kan echt geen kwaad.
Kun je ook wat meer over de context vertellen, wellicht is er een betere oplossing dan je nu voor ogen hebt.

Edit: al naar deze pagina gekeken?

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2020 13:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik had inderdaad wat meer toelichting kunnen geven.
En dat is inderdaad de Google lijst die ik bedoelde. In die lijst worden twee modellen genoemd waar mijn chromebook mogelijk onder valt, namelijk:
- Chromebook Spin 11 (CP311-H1, CP311-1HN) met expire dat jun 2024
- Chromebook Spin 311 (R721T)
Met expire date jun 2026

Ik heb van de week de Acer Spin 311 CP311-2H-c8aq aangeschaft, met het idee dat de expire date 2026 was, maar nu twijfel ik. Dus voordat ik hem uit de doos ga halen en ga gebruiken zou ik het graag zeker willen weten. Het lijkt me zonde om er één aan te schaffen die maar 4 jaar mee gaat.

Verder wil ik graag een chromebook van rond de 300 euro die zo lang mogelijk nog updates krijgt; voornamelijk om te schrijven (word) en af en toe Excel, streamen en foto's kijken; met max. afmeting 30cm breed, max. 1,5kg, min. 11,6inch; het liefst een niet reflecterend IPS scherm; touchscreen is fijn, maar geen must; liefst 64gb, maar 32 gb is ook prima.

• FQYPW
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 09-11 19:46
Verwijderd schreef op zondag 2 februari 2020 @ 10:42:
Sorry, ik had inderdaad wat meer toelichting kunnen geven.
En dat is inderdaad de Google lijst die ik bedoelde. In die lijst worden twee modellen genoemd waar mijn chromebook mogelijk onder valt, namelijk:
- Chromebook Spin 11 (CP311-H1, CP311-1HN) met expire dat jun 2024
- Chromebook Spin 311 (R721T)
Met expire date jun 2026

Ik heb van de week de Acer Spin 311 CP311-2H-c8aq aangeschaft, met het idee dat de expire date 2026 was, maar nu twijfel ik. Dus voordat ik hem uit de doos ga halen en ga gebruiken zou ik het graag zeker willen weten. Het lijkt me zonde om er één aan te schaffen die maar 4 jaar mee gaat.

Verder wil ik graag een chromebook van rond de 300 euro die zo lang mogelijk nog updates krijgt; voornamelijk om te schrijven (word) en af en toe Excel, streamen en foto's kijken; met max. afmeting 30cm breed, max. 1,5kg, min. 11,6inch; het liefst een niet reflecterend IPS scherm; touchscreen is fijn, maar geen must; liefst 64gb, maar 32 gb is ook prima.
Auto Update Expiration betekent dat na het datum hij zich niet meer automatisch update.
Updaten kan dan nog wel maar gaat dit niet automatisch.

Met al deze eisen zou je toch zelf op een product moeten komen?
categorie: Laptops

Dan heb je keuze uit 5 Modellen.
1 daarvan heeft een belgisch toetsenbord dus die valt neem ik aan af.
Blijven er 4 over.

pricewatch: HP Chromebook x360 12b-ca0100nd
Van de vier heeft deze heeft als enige een niet glanzend IPS Paneel.