Toon posts:

REX 6000 Problem with contacts na synch met MS Out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gents...
Ik heb een prob. :'(
Bij mijn contacts had ik voorheen geen probleem bij het bekijken van een persoon zijn/haar adres.... maar nu nadat ik gesynched heb met Outlook valt de eerste regel ervan weg.
Dus achter "Adress" is het leeg en de regel eronder gaat gewoon verder bv "terdam" (als er Rotterdam moest staan, de rest hoort op de vorige regel)
Als ik "Modify" doe staat alles er gewoon, alleen het bekijken gaat niet goed.
Ik heb ook al de hele Rex geinitialized en opnieuw een full synch gedaan, maar dat werkte niet.

Hebben jullie raad voor me...

Greetz,
Stef

Verwijderd

Topicstarter
Ohw ja...
Ik heb ook nieuwe batterijen nodig,
ze gingen ineens wel errug hard :')
Van good, naar poor in 2 dagen :?
Waar kan ik deze het goedkoopst (en natuurlijk wel een goede kwaliteit knoopje halen?) en wat kosten deze.

Greetz,
Stef

Verwijderd

Topicstarter
Wat jammer dat er niemand reageerd.
Ik heb maar ff met Xircom gebeld (in België +32 70233852 optie 3 voor REX) en die hebben me een mail gestuurd om een firmware update te doen. dat leek de beste oplossing... we zien wel waar het schip strand.
Voor mensen die dit lezen zal ik het nog ff updaten ter info :)
En nogmaals jammer dat er niemand heeft gereageerd (misschien omdat er niet veel mensen een REX hebben, of omdat het bijna weekend is :P)
Gr. Stef

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

Misschien moet je iets meeer geduld hebben, Het antwoord op een vraag komt niet altijd binnen een uur...

Bij de eerste versies van de Rex 6000 bestonden er inderdaad problemen met het synchroniseren met outlook. Bij het gebruik van een nieuwe versie van de firmware (gratis) en evt een nieuwe versie van Intellisync (commercieel) moet het probleem zijn opgelost.

Batterijen zijn in Nederland erg duur. In Amerika en oostblok-landen kun je ze meestal voor een derde van de prijs bestellen. Ook worden er op inertnetveilingen zoals ibazar regelmatig goedkope batterijen aangeboden voor een (zeer) lage prijs.

Om batterijen te sparen is het vestandig om de Rex na 30 seconden rust automatisch in standby te zetten. Bij dagelijks (intensief) gebruik gaat een set een aantal maanden mee.

Verwijderd

Topicstarter
Idd, ik heb nu die firmware update gedaan en het is allemaal weer top. :P
Batterijen heb ik ook gekocht (2x 7.99 bij de Mediamarkt) dat viel best mee... :)
Ik heb wel geduld hoor, maar op andere forums hier wordt sneller gereageerd... vandaar dus, maar nu iig iemand die wat laat horen.. thx & grtz, Stef

BTW ..heeft iemand een link van zo'n "commercieel" synch proggie voor me ??

• AFR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

AFR

I-Bazar: Nieuwe batterijen fl.2,50 per stuk excl fl.2,- verzendkosten per bestelling :)

Bij de Rex wordt een aangepaste versie van intellisync meegeleverd waarmee ook automatisch de nieuwsberichten van Rex-Net worden gedownload. De Uitgebreide versie biedt alleen meerwaarde als je de Rex met andere programma's als Outlook wilt gebruiken. (Voor de meeste gebruikers dus net interessant)

Voor meer info zie bijvoorbeeld: http://home.san.rr.com/dawhites/rex6000/rex-sync.htm
En als je toch bezig bent kun je hier extra add-ins downloaden (+SDK waarmee je je eigen add-ins kunt proggen): http://www.rexextras.net/
Pagina: 1