'lo, ik liet in de garage een offerte maken voor het vervangen van de schokbrekers en drijfstangen van mijn fiat qubo 1,4 benzine uit 2013. Ik kijk aan tegen een herstelling van ruim 1000 euro. Ik zie op de offerte dat de prijs van de schokbrekers 180 euro per stuk is - zonder btw. De hoezen + gummistukken kosten samen 180 euro + BTW Is dat een normale prijs? Als ik op onderdelenwebsites kijk, dan is de hoogste prijs die ik zie 100 euro per stuk, btw in. (Ik neem aan dat dat dan geen originele onderdelen zijn.)
Je zal wel draagarm bedoelen of iets van die drijfstangen heb je niet voor 1000€
euhmmmm
Zelf doen is goed te doen. Is het voor of achter? Achter is helemaal eenvoudig.
Edit: prijzen schokdempers Qubo voor en achter al vanaf 35-40 euro. Origineel is oneindig veel duurder en krijg je alleen bij de Fiat dealer.
Edit: prijzen schokdempers Qubo voor en achter al vanaf 35-40 euro. Origineel is oneindig veel duurder en krijg je alleen bij de Fiat dealer.
Nee, hiemee worden de aandrijfassen bedoeld.cactusman schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:44:
Je zal wel draagarm bedoelen of iets van die drijfstangen heb je niet voor 1000€
[ Voor 84% gewijzigd door pennywiser op 01-02-2020 10:51 ]
die zijn wel duur.. maar totaal iets anders als drijfstangen .. die zitten in je motor.pennywiser schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:47:
Zelf doen is goed te doen. Is het voor of achter? Achter is helemaal eenvoudig.
Edit: prijzen schokdempers Qubo voor en achter al vanaf 35-40 euro.
[...]
Nee, hiemee worden de aandrijfassen bedoeld.
euhmmmm
Ja inderdaad, blok gaat vast niet uit elkaar voor 1000 e. Terminologie van garages verschilt enorm per regio.cactusman schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:52:
[...]
die zijn wel duur.. maar totaal iets anders als drijfstangen .. die zitten in je motor.