Mijn vraag en beschrijving probleem.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik zelf kan doen?
Sinds 2 dagen kan ik wel mail ontvangen, maar Ik kan geen mail versturen. Het bericht geeft wel aan: ‘mail verstuurd’, maar korte tijd daarna komt het terug met de volgende melding:
De ICT- afdeling wist me gister niet te helpen en begrijpen het probleem ook niet. Heel veel opties heb ik niet om in te vullen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPad Pro 10.5
Alle apps zijn ge-update.
Gebruik de Microsoft Outlook app.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na invullen van alle correcte instellingen onder accounts verschijnen bij alle punten ‘blauwe vinkjes’.
App verwijderd en opnieuw ingesteld zowel in cliënt als in settings van de ipad.
Gebruik SSL ‘uit gezet’, ‘aan gezet’ en nu weer ‘uit gezet’.
Notabele:
- mijn mail werkt wel normaal als ik op het werk ingelogd ben en werk aan de computer daar.
- mijn telefoon kan wel versturen.
- ik heb mijn wachtwoord veranderd 2 dagen geleden, maar ik denk dat het een toevallige samenloop was.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik zelf kan doen?
Sinds 2 dagen kan ik wel mail ontvangen, maar Ik kan geen mail versturen. Het bericht geeft wel aan: ‘mail verstuurd’, maar korte tijd daarna komt het terug met de volgende melding:
Ik gebruik deze iPad ook voor mijn werk en heb regelmatig diensten.We couldn't deliver your message.
Technical details
EasSendFailedPermanentException: An EAS Send command failed: The EAS command failed with Status MailSubmissionFailed, Code ='120' and HttpStatus OK. --> The EAS command failed with Status MailSubmissionFailed, Code ='120' and HttpStatus OK.
Failure code: b248
De ICT- afdeling wist me gister niet te helpen en begrijpen het probleem ook niet. Heel veel opties heb ik niet om in te vullen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPad Pro 10.5
Alle apps zijn ge-update.
Gebruik de Microsoft Outlook app.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na invullen van alle correcte instellingen onder accounts verschijnen bij alle punten ‘blauwe vinkjes’.
App verwijderd en opnieuw ingesteld zowel in cliënt als in settings van de ipad.
Gebruik SSL ‘uit gezet’, ‘aan gezet’ en nu weer ‘uit gezet’.
Notabele:
- mijn mail werkt wel normaal als ik op het werk ingelogd ben en werk aan de computer daar.
- mijn telefoon kan wel versturen.
- ik heb mijn wachtwoord veranderd 2 dagen geleden, maar ik denk dat het een toevallige samenloop was.