I can't see my arduino uno on my imac

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
how do I connect my arduino uno to my imac

I'm using the arduino software for MAC OS X to code my arduino uno

I tried to connect it to the usb input on the keyboard and on the usb gate on the imacs backside, but nothing works. :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Verwijderd, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht hebt gemerkt is dit een Nederlandstalig forum, en verwachten we dan ook berichten in het Nederlands. Bij hoge uitzondering mag je berichten in het Engels plaatsen, maar dan verwachten we wel dat je Nederlands kunt lezen.

Afgezien daarvan kreeg je toen je je topic opende een sjabloon, met de vraag wat precies het probleem, welke relevante hardware en software je gebruikt (welke Mac, welke macOS versie, welke Arduino versie etc.), waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd en wat het resultaat was. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we bijvoorbeeld niet met oplossingen die je al lang en breed hebt geprobeerd. Bijvoorbeeld op https://www.arduino.cc/en/Guide/ArduinoUno vind je instructies die je zou kunnen doorlopen (brand het PWR ledje bijvoorbeeld).

Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.