Logitech keyboard k750 verbinden met Logilink

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpaumen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-07 17:56
Ik gebruik sinds kort onderstaand device om mijn bluetooth apparaten mee te verbinden (muis + headset).

pricewatch: LogiLink Micro Bluetooth 4.0 USB (Apt-X)

Ik krijg echter op geen enkele manier onderstaand toetsenbord aangesloten.

pricewatch: Logitech K750 Wireless Solar Keyboard (Qwerty US)

Klopt het dat dit toetsenbord alleen is aan te sluiten via een logitech receiver en dus niet werkt met mijn logilink bluetooth receiver?

(Normaal wordt het toetsenbord geleverd in combinatie met de logitech receiver echter heb ik het product als refurbished met lichte beschadiging gekocht. Helaas vond de verkoper het niet nodig om te vermelden dat de logitech receiver er is uitgehaald.)

Wanneer ik drivers via de support site van logitech probeer te instaleren krijg ik de melding dat er geen bluetooth receiver wordt geconstateerd.

Iemand een idee of dit op te lossen is?

Dit was in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik een tweedehands product heb gekocht, wat een ellende.

Beste antwoord (via maxpaumen op 31-01-2020 22:36)

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:16
De Logitech unifying receiver werkt inderdaad niet via bluetooth. Enige oplossing is een Logitech receiver zien te vinden. Zeker trouwens dat deze niet ergens verstopt is in het batterijcompartiment? Never mind, werkt op zonneenergie.

Edit: de receiver is los te koop: bijvoorbeeld bij amazon.de voor rond de 10-11 euro.

[ Voor 24% gewijzigd door luukske op 31-01-2020 22:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• luukske
De Logitech unifying receiver werkt inderdaad niet via bluetooth. Enige oplossing is een Logitech receiver zien te vinden. Zeker trouwens dat deze niet ergens verstopt is in het batterijcompartiment? Never mind, werkt op zonneenergie.

Edit: de receiver is los te koop: bijvoorbeeld bij amazon.de voor rond de 10-11 euro.

[ Voor 24% gewijzigd door luukske op 31-01-2020 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxpaumen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-07 17:56
Bedankt voor je snelle reactie. Zou dit de juiste receiver zijn? Bij productspecificaties staat bluetooth 2.1. Misschien is het beter om het product retour te sturen en gewoon een nieuw product met receiver te bestellen.

https://www.bol.com/nl/p/...3HhQYPEAkYASABEgIMsfD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukske
Ja, die zou moeten werken. Er staat ook een commentaar van een koper bij dat de bluetooth tag niet juist is bij dit product. Die koper heeft gelijk :)