Versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christijn D
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-06-2022
Mijn vraag
Ik heb een subwoofer met 350 watt en een impedance van 8 ohm. En ik heb twee boxen met beide 50 watt en een impedance van 6 ohm. Mijn vraag is of ik deze boxen bij elkaar op een versterker kan aansluiten. Ik zoek een versterker die niet al te duur is en de afspeelmogelijkheid maakt mij ook niet uit.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee. Groet Christijn Drenth.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

En wat heb je zelf al gevonden?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57
En wat voor’n subwoofer is het? Liefst merk & type. Vooral belangrijk of het een actieve of een passieve sub is. Oh, lees net dattie 8 ohm is. Dus passief.

Meeste stereo versterkers hebben geen uitgang voor een sub. Degene die dat wel hebben, hebben vaak een aansluiting voor een actieve sub. Dat is voor jouw sub niet geschikt.

[ Voor 51% gewijzigd door blissard op 31-01-2020 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
@Jorgen kan jij deze vraag even beantwoorden? Dacht aan jou omdat je de versterker expert bent op tweakers en een lijstje hebt waar een versterker aan moet voldoen. Kan hem zo gauw niet vinden, maar denk dat je TS vast goed op weg kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:05

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@aljooge Dank voor je compliment. 😊👍🏻

U vraagt en wij draaien.

Jorgen in "Keuze tussen receivers"

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets. We verwachten hier enige vorm van eigen inzet. Tevens is de aangeleverde informatie erg summier. Welke speakers en subwoofer praten we hier over? Wat wordt onder "niet te duur" verstaan? Afspeelmogelijkheden? En het belangrijkste, wat heb je zelf al gevonden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.