Ik wil dit nieuwe systeem gebruiken om voornamelijk te gamen, daarnaast af en toe om 3D tekeningen te maken (deze zijn vooral zwaar op je RAM geloof ik). Ik ben op zoek naar feedback op mijn opgestelde lijstje.
Ik heb een budget gesteld van €1000,- ongeveer en aan de hand van forums en video's zelf al iets samengesteld.
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen.
Ik heb een volledige PC nodig met dus een casing, CPU, GPU, moederboard, voeding, en werkgeheugen.
Ik heb geen merkvoorkeuren. Heb wel gehoord dat AMD een goed budget alternatief is voor Intel.
Ik vindt een beetje ledjes en een inkijk casing wel gaaf.
Overklokken lijkt me wel een handige bijkomer, dan vraag ik me af of de koeling die bij de casing geleverd wordt voldoende is. Er is ruimte voor extra fans in de casing
Ik ben opzoek naar feedback en mogelijke vervangende onderdelen binnen dezelfde prijsklasse van mijn opgestelde lijstje. Ook nog een beetje extra info en bijpassende koeler voor deze grafische kaart en processor bij overklokken.
Ik heb een budget gesteld van €1000,- ongeveer en aan de hand van forums en video's zelf al iets samengesteld.
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen.
Ik heb een volledige PC nodig met dus een casing, CPU, GPU, moederboard, voeding, en werkgeheugen.
Ik heb geen merkvoorkeuren. Heb wel gehoord dat AMD een goed budget alternatief is voor Intel.
Ik vindt een beetje ledjes en een inkijk casing wel gaaf.
Overklokken lijkt me wel een handige bijkomer, dan vraag ik me af of de koeling die bij de casing geleverd wordt voldoende is. Er is ruimte voor extra fans in de casing
Ik ben opzoek naar feedback en mogelijke vervangende onderdelen binnen dezelfde prijsklasse van mijn opgestelde lijstje. Ook nog een beetje extra info en bijpassende koeler voor deze grafische kaart en processor bij overklokken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-9600KF Boxed | € 202,90 | € 202,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z390 GAMING SLI | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 325,05 | € 325,05 |
1 | Behuizingen | Sharkoon M25-W Zwart | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3200 CL14 | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Xilence Performance C Series XP600 | € 35,99 | € 35,99 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 119,- | € 119,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 890,79 |