Een van de fans van de tweedehands MSI TWIN FROZR GAMING GEFORCE GTX 770 die ik een tijdje terug van mede-tweaker @Stuupje (waarvoor dank
) heb kunnen overnemen, loopt nét niet helemaal lekker. Trilt meestal een beetje. Hou je je vinger even tegen het midden, dan is heel de kast gelijk praktisch stil.
Kortom, ik zoek een vervangend stel fans voor deze kaart, maar weet niet precies welk type het is. En vooral: Waar deze te koop zijn met een korte levertijd. AliExpress en Chinese verkopers via eBay.de ken ik wel maar hebben vaak een levertijd van een maand of meer. Zijn er Nederlandse / West-Europese aanbieders?
De fans zijn 95 mm ø qua fan-blad en hebben de gebruikelijke drie schroefgaten in ∆-vorm.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is niet heel relevant maar wel aardig om te vermelden dat dit een Mac Pro 3,1 uit 2008 betreft, die dankzij dosdude1's Mojave-patch macOS 10.14 draait.
Ondanks dat Apple deze machines niet verder dan 10.11 El Capitan ondersteunt. Je moet dan wel in de gaten houden dat je bij gebruik van een non-Apple videokaart, er eentje kiest waarvoor drivers in macOS 10.14 aanwezig zijn. Voor de GT 730 die ik gebruikte (vanwege 4K resolutie) zijn die er niet, vandaar dat deze GTX 770.
Kortom, ik zoek een vervangend stel fans voor deze kaart, maar weet niet precies welk type het is. En vooral: Waar deze te koop zijn met een korte levertijd. AliExpress en Chinese verkopers via eBay.de ken ik wel maar hebben vaak een levertijd van een maand of meer. Zijn er Nederlandse / West-Europese aanbieders?
De fans zijn 95 mm ø qua fan-blad en hebben de gebruikelijke drie schroefgaten in ∆-vorm.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is niet heel relevant maar wel aardig om te vermelden dat dit een Mac Pro 3,1 uit 2008 betreft, die dankzij dosdude1's Mojave-patch macOS 10.14 draait.