Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben opzoek naar 2 fans voor mijn setup
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
niet meer dan 50 maar liefst rond de 30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
maakt niet uit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Momenteel heb ik dit als setup met de fans die er in staan maar die fans zijn wit, terwijl de rest van de componenten zwart zijn en het gaat redelijk lelijk zijn zo.
Wat ik dus graag zou horen van jullie is gelijkaardige alternatieven voor de fans die ik er momenteel in heb staan. (een algemene mening over de setup is ook geapprecieerd)
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben opzoek naar 2 fans voor mijn setup
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
niet meer dan 50 maar liefst rond de 30 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
maakt niet uit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Momenteel heb ik dit als setup met de fans die er in staan maar die fans zijn wit, terwijl de rest van de componenten zwart zijn en het gaat redelijk lelijk zijn zo.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 305,05 | € 305,05 |
1 | Moederborden | ASRock X470 Taichi | € 199,90 | € 199,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X 8G | € 555,90 | € 555,90 |
1 | Interne harde schijven | Seagate FireCuda (3,5"), 2TB | € 103,- | € 103,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG272QP Zwart | € 379,- | € 379,- |
1 | Casemodding | Cooler Master Sleeved Extension Cable Kit Zwart | € 25,35 | € 25,35 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB | € 59,- | € 59,- |
1 | Ventilatoren | Corsair ML140 (2-pack), 140mm | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 87,99 | € 87,99 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 114,90 | € 114,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.030,84 |
Wat ik dus graag zou horen van jullie is gelijkaardige alternatieven voor de fans die ik er momenteel in heb staan. (een algemene mening over de setup is ook geapprecieerd)