[SU] Reageren topicstarter

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het misschien mogelijk dat als er een topic wordt gestart in SU, de topicstarter daarna nog gewoon een reply neer kan zetten. Af en toe komt het voor dat er nog moet worden ge-edit (om een reactie te geven op iemand die daarna heeft gepost) ipv dat ook, net zo makkelijk, met een volgende reply kan worden gedaan...

Dus de SU-topicstarter rechten geven om op zelfgestarte topics te reageren..
(als die nog niet van slot voorzien zijn natuurlijk ;) )

Verwijderd

Kan je al ;)
Je mag namelijk de originele post wijzigen.

Ik doe dat alsvolgt meestal:

probleem probleem probleem.

edit 1: reactie op modreactie 1.
edit 2: reactie op modreactie 2.

:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is misschien wel een idee...

Post het anders op bugs.topix.nl

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wijzigen kan idd, maar ik had het over reageren. En dat gaat makkelijker met 'post reply' :)
Ik zei ook:
Af en toe komt het voor dat er nog moet worden ge-edit (om een reactie te geven op iemand die daarna heeft gepost) ipv dat ook, net zo makkelijk, met een volgende reply kan worden gedaan...
En het is dan sowieso ook makkelijker te volgen voor mensen die halverwege komen lezen, die zien anders eerst reacties op vragen die later worden gesteld :?

Verwijderd

Mwoa denk dat het niet voor niets is dat er geen mod in SU is ;)
Ik bedoel dus om te voorkomen dat in SU lange draajes gaan ontstaan is (denk ik) hiervoor gekozen.

Verwijderd

- Indien er reacties gedaan moeten worden is daar LA voor lijkt me;
- SU is voor het plaatsen van misgebruik. Per definitie is dat een evaluatie van het betreffende topic door een mod/meerdere modjes.

Overigens: dan zou diegene waar het over gaat ook toestemming moeten krijgen. Anders wordt het een 1-2 tje tussen een user en mods over een andere user

Just my 2 cts ?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Als er heel veel discussie is, wordt de topic gemoved naar LA. Als je even snel wilt reageren kun je editten. Lijkt me prima zo :)

Je hoeft als mod dan ook niet naar beneden te scrollen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 11:36 schreef havana het volgende:
Als er heel veel discussie is, wordt de topic gemoved naar LA. Als je even snel wilt reageren kun je editten. Lijkt me prima zo :)

Je hoeft als mod dan ook niet naar beneden te scrollen.
havana: jij werkt van boven naar beneden dus is geen argument ;)
Bewijs: zie [topic=197093]

LOL

Maar ik ben het met je eens: daar is in principe LA voor.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Move to LA lijkt mij in voorkomende gevallen idd de beste oplossing.

Dat is aan de Mods om te regelen. Je kunt natuurlijk (door te editten) dit aanvragen. Om hier nou weer een SU topic voor te starten lijkt mij wat overdreven :)
Pagina: 1