ik vroeg toch gewoon om de website van bora pro? en die stond helemaal niet in de search. Dat het een msi bord is weet ik nu wel... maar daarom kon iemand mij toch wel helpen ipv direct de topic te sluiten
Linkje zou ook wel makkelijk zijn.
[topic=197074]

edit:
Whehehe ik win
Whehehe ik win
[topic=197074]Op vrijdag 03 augustus 2001 12:45 schreef obsidian het volgende:
die denk ik?
<pizzaman was een fractie eerder
<en icestorm is de traagste
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
[topic=197074]Op vrijdag 03 augustus 2001 12:45 schreef obsidian het volgende:
U vraagt, wij draaien
edit:
Alleen draaien we te laat
Alleen draaien we te laat
Drie keer nog wel .... 
Ik lijk wel popie.
Ik lijk wel popie.
Ik gaf : [search=bora pro]
Ik quote uit gevonden topics:
Met google vind ik met een search op "packard bell bora pro" heel veel hits, waaronder:
http://www.pa-business.co.uk/Borapro.html
Een beetje zoeken kan nooit kwaad
Ik quote uit gevonden topics:
Voeg daar dan bij dat de MSI-6199 (Bora Pro in PB speak) welgeteld 3 FSB instellingen heeft (66/100/133) en ik niet weet van een OC-ers BIOS bij MSI- en je hebt aardig pech, ja
Het is dus een MSI 6199 custom bord voor Packard Bell. Dus waar moet je zijn denk je? Juist, bij Packard BellVooDoo3 onboard? Moet een Bora Pro (P3) of een Tempest (Celeron) mobo zijn- in beide gevallen een custom MSI mobo (nummers schieten me niet te binnen- er staan toch geen BIOSsen voor vermeld op de MSI site wegens custom design).
Tja, zoveel kun je idd bij deze niet tweaken. BIOS kun je met F2 in (staat idd op de Packard Bell BIOS splash screen), maar denk niet dat je er iets gaat vinden.
Met google vind ik met een search op "packard bell bora pro" heel veel hits, waaronder:
http://www.pa-business.co.uk/Borapro.html
Een beetje zoeken kan nooit kwaad
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
* JvS vindt dit +1 behulpzaam.Op vrijdag 03 augustus 2001 12:55 stond in Exirion's signature het volgende:
Always remember: UTFS, and thou shall find...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1