Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek studielaptop die in goede prijs/kwaliteit ligt, 400-600

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Emisys
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-07 13:27
Hoi, ik heb een nieuwe laptop nodig voor mijn studie. Het is niet mijn main, ik heb een goede pc, dus hoeft geen top aan eisen te hebben, maar wel iets wat ik eventueel ook eens als reis-game laptop kan gebruiken.

Wat ga je met je laptop doen?
Het word een studielaptop, maar ik wil er eventueel een simpele game op spelen (binding of isaac, smite of slay the spire)
Voor de opleiding heb ik alleen internet te browsen, geen daadwerkelijke programma's.

Wat is je budget?
Liever niet meer dan 600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil een SSD harde schijf met het liefst 512GB of meer. Videokaart alles behalve de Intel zelf, ik ben geen kenner van welke videokaart er beter is dan de ander.
Ik weet niet echt waar ik specifiek naar wil zoeken, anders dan dat de laptop prettig snel moet werken, goed zonder lag sites moet kunnen openen en.. Ja, dat grotendeels.
Het liefst kijk ik in de winkels (touch/feel werkt ook mee) maar daar is het nu een beetje laat voor :>

Alle reacties

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En wat heb je zelf voor dat budget gevonden met die eisen?
Wordt denk lastig en je zal wat moeten schipperen denk ik zo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Emisys
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-07 13:27
CLB schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:14:
En wat heb je zelf voor dat budget gevonden met die eisen?
Wordt denk lastig en je zal wat moeten schipperen denk ik zo.
Ik raakte nogal verdwaalt. https://www.mediamarkt.nl...t-black-mesh-1626165.html Deze had ik gevonden. En deze https://www.bol.com/nl/p/...rolNHg.1_4.5.ProductTitle

• Techprice
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 24-05 15:46
Die Vega 3 van die eerste laptop gaat niet veel betere grafische prestaties leveren dan de standaard Intel GPU's.
Die tweede HP ziet er wel heel goed uit voor die prijs, maar het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je werkelijk bereid bent te betalen.
Andere eventuele opties zijn: pricewatch: Lenovo ThinkPad E595 (20NF001HMH) en pricewatch: Lenovo ThinkPad E595 (20NF001HMH)
Allebei met 16gb RAM, alhoewel die laatste ook bestaat met 8gb en die is 50 euro goedkoper.

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

• SherlockHolmes
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 11:51
Haal een ThinkPad hier bij Tweakers op V&A. Super goede specs vaak, ongelofelijk degelijk. Betere toetsenborden ga je niet vinden op een laptop en een betere behuizing ook niet. Ook kun je vooral bij de Thinkpads van voor de xx80 serie bijna alles zelf wisselen en veranderen.

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Ik denk dat je voor een studielaptop beter geen tweedehands kan kopen, aangezien de accu's daarvan meestal niet meer zolang meegaan als een nieuwe. Ook bevat de laptop die je gevonden heb op bol.com beschadigingen, dus een beetje zonde van je geld.

Een ryzen 5 3500u met een vega 8 videokaart valt wel in jouw budget en is snel genoeg. Met ips scherm en 512 gb ssd ziin deze laptops te koop vanaf 570 euro:
https://tweakers.net/cate...nfIC7SLAtl16bfhFZW88KyfAE

De Asus zenbook is mooi en lichtgewicht als studielaptop:
pricewatch: Asus ZenBook 14 UM431DA-AM003T

[ Voor 19% gewijzigd door DeArmeStudent op 05-02-2020 18:54 ]

Pagina: 1