Zie titel. Een restart van mijn pc (asus-intel i7-win10-32GB-gtx1070, old school ps2 keyboard) levert een zwart scherm direct na bios mededeling, num lock staat aan en niet meer uit te zetten. Een reset met de reset knop op de pc maakt geen verschil, restart wel maar blijft op zelfde punt hangen.
Knopje uit en weer aan op de voeding en start normaal.
Als windows update en bij wijze van spreken 8 keer onderweg moet rebooten vind ik de pc steeds in een zwart scherm terug en moet ik de boel met uit-en-aan weer aanzwengelen.
De pc heeft zonder hardware veranderingen jaren prima gereboot, de huidige config stamt uit 2016.
Vervelend is dat ik er niet van op aan kan dat mijn pc aan staat als ik weg ben en er met RDP op wil want wellicht heeft Windows gemeend om eoa reden te rebooten en dan hangt deze.
Iemand een idee waar dit in kan zitten?
Knopje uit en weer aan op de voeding en start normaal.
Als windows update en bij wijze van spreken 8 keer onderweg moet rebooten vind ik de pc steeds in een zwart scherm terug en moet ik de boel met uit-en-aan weer aanzwengelen.
De pc heeft zonder hardware veranderingen jaren prima gereboot, de huidige config stamt uit 2016.
Vervelend is dat ik er niet van op aan kan dat mijn pc aan staat als ik weg ben en er met RDP op wil want wellicht heeft Windows gemeend om eoa reden te rebooten en dan hangt deze.
Iemand een idee waar dit in kan zitten?
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8