Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, denk aan Rocket League, Minecraft, Call of duty, Battlefield, Halo. Daarnaast regulier internet en office, geen video bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en toetsenbord aangeschaft. Verder neem ik niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb reeds een tijdje de verschillende topics gevolgd en wat video's gekeken. Op basis daarvan heb ik onderstaande lijst samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD CPU en Nvidia GPU. Verder vind ik een beetje RGB wel leuk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Ik lees dat dit voor AMD niet heel veel toevoegt en ik heb er verder geen verstand van, dus voorlopig niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben wel redelijk zeker van mijn lijstje, maar wilde deze toch nog even posten om van jullie te horen of het allemaal een beetje hout snijdt.
Verder hoor ik graag of de stock cooler van de 3600 voldoende is, hier lees/zie ik verschillende verhalen over.
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen, denk aan Rocket League, Minecraft, Call of duty, Battlefield, Halo. Daarnaast regulier internet en office, geen video bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2000 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en toetsenbord aangeschaft. Verder neem ik niets mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb reeds een tijdje de verschillende topics gevolgd en wat video's gekeken. Op basis daarvan heb ik onderstaande lijst samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,05 | € 165,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Armor OC | € 557,- | € 557,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 85,05 | € 85,05 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 465,85 | € 465,85 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 119,79 | € 119,79 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm | € 94,05 | € 94,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-16GTZNC | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,33 | € 91,33 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.977,97 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD CPU en Nvidia GPU. Verder vind ik een beetje RGB wel leuk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Ik lees dat dit voor AMD niet heel veel toevoegt en ik heb er verder geen verstand van, dus voorlopig niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben wel redelijk zeker van mijn lijstje, maar wilde deze toch nog even posten om van jullie te horen of het allemaal een beetje hout snijdt.
Verder hoor ik graag of de stock cooler van de 3600 voldoende is, hier lees/zie ik verschillende verhalen over.
Alvast bedankt!