Aangezien Caiway binnenkort de snelheid verhoogt en m'n huidige router (V4) eigenlijk het 250/250Mbit wat ik nu binnen krijg al niet fatsoenlijk bij kan benen (direct aan het modem gewoon braaf 265Mb/s, achter de router nog geen 220Mb/s) is het tijd voor wat nieuws.
Echter heb ik geen flauw benul van de huidige router markt.
Ik zoek een?
(WiFi) Router
Wat is je budget?
Niet (veel) meer dan €75
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, al zou het prettig zijn als er brede ondersteuning is voor DD-WRT/OpenWRT mocht ik daar aan toe komen.
Aangezien het apparaat zichtbaar in een kast word opgesteld heb ik geen interesse in een lelijke spin
(even als extreem voorbeeld)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bekabeld:

Draadloos:
3 devices enkel op 2.4Ghz
6 devices op zowel 2.4 als 5Ghz
WiFi dekking is met de huidige setup is in principe prima, al zou een apparaat met betere antennes niet misstaan, dekking achter het huis is wat schimmig soms maar niet slecht genoeg om een extra AP te verantwoorden. Hell, de huidige router kan daar mooi voor worden ingezet.
Eigenlijk de enige router waar ik niet compleet bang van word gebaseerd op reviews (van de V5):
pricewatch: TP-Link AC1750 Draadloze dual-band gigabit router Archer C7 (v1 -...
Echter heb ik geen flauw benul van de huidige router markt.
Ik zoek een?
(WiFi) Router
Wat is je budget?
Niet (veel) meer dan €75
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, al zou het prettig zijn als er brede ondersteuning is voor DD-WRT/OpenWRT mocht ik daar aan toe komen.
Aangezien het apparaat zichtbaar in een kast word opgesteld heb ik geen interesse in een lelijke spin
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Bekabeld:

Draadloos:
3 devices enkel op 2.4Ghz
6 devices op zowel 2.4 als 5Ghz
WiFi dekking is met de huidige setup is in principe prima, al zou een apparaat met betere antennes niet misstaan, dekking achter het huis is wat schimmig soms maar niet slecht genoeg om een extra AP te verantwoorden. Hell, de huidige router kan daar mooi voor worden ingezet.
Eigenlijk de enige router waar ik niet compleet bang van word gebaseerd op reviews (van de V5):
pricewatch: TP-Link AC1750 Draadloze dual-band gigabit router Archer C7 (v1 -...
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken