Complete willekeur moderatie 'heksenjacht'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Geruime tijd geleden kreeg ik een moderatie en bandreiging toebedeeld omdat ik opriep tot een 'heksenjacht'. (Dit kwam naar voren nadat ik de mod vroeg waarom).

Nu kwam ik het volgende topic tegen

Kenteken achterhalen

Dit topic is letterlijk een heksenjacht maar mag dus blijkbaar wel.

Kan iemand me uitleggen waarom dat je niet ludiek mag oproepen tot een 'heksenjacht' op T.net maar je wel een feitelijke heksenjacht mag uitvoeren?

Riekt nogal naar willekeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben geen moderator, maar mijn mening is dat ze geen heksenjacht uitoefenen op een identiteit, maar op een auto.

Als er nou verteld werd dat de eigenaar van de mogelijke auto van Jan Janssen op de Tweakweg 42 was, of van Piet Pieterssen op de Leetstraat 2, dan wordt er duidelijk gezocht naar de eigenaar. Ik zie geen intentie dat iemand de identiteit probeert te achterhalen, en enkel het type auto, zodat een aangifte makkelijker wordt.

Dat is mijn mening... ;)

Edit: Ik zie net ook dat er een modbreak geplaatst is, welke het duidelijk maakt.
PWM in "Kenteken achterhalen"

[ Voor 23% gewijzigd door AW_Bos op 30-01-2020 11:59 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
AW_Bos schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:56:
Ik ben geen moderator, maar mijn mening is dat ze geen heksenjacht uitoefenen op een identiteit, maar op een auto.

Als er nou verteld werd dat de eigenaar van de mogelijke auto van Jan Janssen op de Tweakweg 42 was, of van Piet Pieterssen op de Leetstraat 2, dan wordt er duidelijk gezocht naar de eigenaar. Ik zie geen intentie dat iemand de identiteit probeert te achterhalen, en enkel het type auto, zodat een aangifte makkelijker wordt.

Dat is mijn mening... ;)

Edit: Ik zie net ook dat er een modbreak geplaatst is, welke het duidelijk maakt.
PWM in "Kenteken achterhalen"
That actually makes sense, bedankt :)