Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly44
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 26-06 11:29
Mijn vraag
...Beste Lezers,
Ik heb problemen met het streamen van mijn PC naar de Chromecast. Als ik verbinding heb gemaakt met mijn chromecast zie ik, op de tv, even het beeld van mijn PC-monitor, maar al snel wordt het beeld van de tv grijs met in het midden een klein "cast" symbool. Als ik herhaaldelijk de verbinding verbreek en herstel, kom ik c.a. eens op de 20 keer in een scherm waarin ik kan aangeven welk deel van mijn monitor ik op tv wil zien. Dan kan ik onderaan op "delen" klikken, en dan heb ik pas een stabiele verbinding. Waarom verschijnt deze optie maar soms en willekeurig. Wie kan me helpen ?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties !

Relevante software en hardware die ik gebruik
..Chromecast model H202-42 in combinatie met samsung tv en windows 10 PC.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Charly44 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:30:
Mijn vraag
...Beste Lezers,
Ik heb problemen met het streamen van mijn PC naar de Chromecast. Als ik verbinding heb gemaakt met mijn chromecast zie ik, op de tv, even het beeld van mijn PC-monitor, maar al snel wordt het beeld van de tv grijs met in het midden een klein "cast" symbool. Als ik herhaaldelijk de verbinding verbreek en herstel, kom ik c.a. eens op de 20 keer in een scherm waarin ik kan aangeven welk deel van mijn monitor ik op tv wil zien. Dan kan ik onderaan op "delen" klikken, en dan heb ik pas een stabiele verbinding. Waarom verschijnt deze optie maar soms en willekeurig. Wie kan me helpen ?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties !

Relevante software en hardware die ik gebruik
..Chromecast model H202-42 in combinatie met samsung tv en windows 10 PC.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Er is iets misgegaan met je topicstart.. zie de laatste regel :) Vul nog even aan met wat je zoal gedaan hebt: je netwerk? netwerkinstellingen? bedraad of draadloos? Welk systeem (os) gebruik je icm welke browser? We zijn geen helpdesk en verwachten echt wat eigen inzet in een topicstart! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A