zowel omschrijving als in het plaatje zelf?... is dat mogelijk?
zo jah... hoe/waar/metwat/enwaartedownloaden?
Hey kom naar smurfenland, welkom allemaal. Jah kom naar smurfenland, een land van pracht en praal. tralalalal.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:06 schreef Xtentic het volgende:
zowel omschrijving als in het plaatje zelf?... is dat mogelijk?
photoshop kaufen van de lokale compshop/fikboer en dan naar batch zoeken in de photoshop help.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:11 schreef Xtentic het volgende:
ik wil bv de text LOL toevoegen aan 100.000 plaatjes!!!!...
zodat je links of rechts onderin van het plaatje je text ziet die jij hebt ingevoerd.
dus nieuwplaatje = oudplaatje + nieuwe text * 100.000 = geen leuke vakantie over
...:::everybeat.nl
Je kan in Photoshop wel batchopdrachten geven als ik me niet vergis, waardoor ie gewoon 100.000 keer dezelfde bewerkingen op verschillende plaatjes toevoegt!Op vrijdag 03 augustus 2001 11:11 schreef Xtentic het volgende:
ik wil bv de text LOL toevoegen aan 100.000 plaatjes!!!!...
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
is dat zo?...Op vrijdag 03 augustus 2001 11:12 schreef Ome_Les het volgende:
Je kan het ook op andere manieren doen, maar ik denk dat dit te ver gevorderd is voor onze vriend..
BLAAT BLAAT BLAAT, ik ben ook zo alwetend.[b] NOT !!![b]
mmm dat ga ik dan ff zoeken, dat wist ik nog niet... In ieder geval Thanx..Op vrijdag 03 augustus 2001 11:13 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Je kan in Photoshop wel batchopdrachten geven als ik me niet vergis, waardoor ie gewoon 100.000 keer dezelfde bewerkingen op verschillende plaatjes toevoegt!
Ik praatte alleen maar jou na hoorOp vrijdag 03 augustus 2001 11:14 schreef prototype het volgende:
KOEL, 3x hetzelfde antwoord, gaat de goede kant op
Misschien had je eerst even op F1 moeten rammen in Photoshop voordat je hier een topic opendeOp vrijdag 03 augustus 2001 11:15 schreef Xtentic het volgende:
[..]
mmm dat ga ik dan ff zoeken, dat wist ik nog niet... In ieder geval Thanx..
en /me wist echt NIET dat Photoshop ook BATCH bewerking deed!!!!!!
LETOP!: Niet iedere USER die op tweakers rondloopt kent alles
Zelf moeite doen wordt erg op prijs gesteld enzoOp vrijdag 03 augustus 2001 11:18 schreef Xtentic het volgende:
Had ik inderdaad beter kunnen doen, maar dan nog dit is een (forum)vraagbaak en ik stel dus lekker mijn vraag

lol, problemen met tags? ;DOp vrijdag 03 augustus 2001 11:21 schreef McVirusS het volgende:
Voor vragen over Formule 1 hebben we ook een forum: [forum=2].
Had ik inderdaad beter kunnen doen, maar dan nog dit is een (forum)vraagbaak en ik stel dus lekker mijn vraag
Again.Misschien had je eerst even op F1 moeten rammen in Photoshop voordat je hier een topic opende.
Zelfs dat.Zelf moeite doen wordt erg op prijs gesteld enzo.
STFU...vroeger was het gewoon [forum=nst]...maar dat werkt ook al niet meer....pfft.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:23 schreef prototype het volgende:
[..]
lol, problemen met tags? ;D
moet je even op faq drukkenen dat noemt zichzelf een mod
![]()
Photoshop kan het toch automatisch? En ehm...die opmerking over F1 was serieus.....zelf zoeken / initiatief tonen wordt erg op prijs gesteld.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:24 schreef Xtentic het volgende:
Stelletje gekken... hahaha..
nee maar toch bedankt... en waarom zou ik als eerste op F1 drukken als ik het veel leuker vind om vragen te stellen op een forum......
mja ik ga lekker spelen met photoshop 5.0enuh maar is er geen programma die dit automatisch kan?...
zou nog fijner zijn
Idd, ik zou het veel leuker vinden als Denise Richards VOOR me ging douchen, plassen, eten, koken etc... *wordt helaas wakker, en komt erachter dat het niet zo het geval is in het echte leven*Op vrijdag 03 augustus 2001 11:24 schreef Xtentic het volgende:
Stelletje gekken... hahaha..
nee maar toch bedankt... en waarom zou ik als eerste op F1 drukken als ik het veel leuker vind om vragen te stellen op een forum......
En jij leest zeker nog Jip en Jannekemja ik ga lekker spelen met photoshop 5.0enuh maar is er geen programma die dit automatisch kan?...
zou nog fijner zijn
Als het voor online gebruik is kan je het zelfs met PHP doen enzo...maar ehm...ik ben 100% Photoshop addict enzo dus kijk eigenlijk nooit verder dus kan je niet helpen...heeft PSP ook niet zoiets dan?Op vrijdag 03 augustus 2001 11:27 schreef Xtentic het volgende:
Okey maar het gekke was dat ik net nog geen Photoshop geinstalleerd had... en stel ik zou Photoshop niet hebben zoals veel mensen?..
en dan?... dan waren al die reacties voor niets geweest...
Maar nu de vraag hoe kan ik het ZONDER photoshop doen? (als dat kan?)
gelieve niet je posts editten nadat ik je gequote hebt, makes me look bad with the chix on this forumOp vrijdag 03 augustus 2001 11:27 schreef Xtentic het volgende:
Okey maar het gekke was dat ik net nog geen Photoshop geinstalleerd had... en stel ik zou Photoshop niet hebben zoals veel mensen?..
en dan?... dan waren al die reacties voor niets geweest...
Maar nu de vraag hoe kan ik het ZONDER photoshop doen? (als dat kan?)
dunno maar psp is gewoonOp vrijdag 03 augustus 2001 11:28 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Als het voor online gebruik is kan je het zelfs met PHP doen enzo...maar ehm...ik ben 100% Photoshop addict enzo dus kijk eigenlijk nooit verder dus kan je niet helpen...heeft PSP ook niet zoiets dan?
Die limits zijn er om jouw te irriteren en zodoende de wereld over te nemen, en weer zodoende alle chicks te dwingen om tini wini adobe sponsored bikini's te laten dragen. Best genitaal eigenlijk.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:30 schreef Xtentic het volgende:
[..]
dunno maar psp is gewoon... en heeft netzoals de 'gratis' versie van photoshop lekker veel limits
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:33 schreef prototype het volgende:
[..]
Die limits zijn er om jouw te irriteren en zodoende de wereld over te nemen, en weer zodoende alle chicks te dwingen om tini wini adobe sponsored bikini's te laten dragen. Best genitaal eigenlijk.
[serieus]
Pas als jij betaald mag je pas de volle photoshop ervaring voelen
[/serieus]
en dan nog niet te beginnen over mijn muisOp vrijdag 03 augustus 2001 11:37 schreef Ome_Les het volgende:
Prototype>>> Het wordt lastiger als 'ie geen natural keyboard heeft, maar een standaard toetsenbord, of een multimedia toetsenbord, of een cordless toetsenbord etc.
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:37 schreef Ome_Les het volgende:
Prototype>>> Het wordt lastiger als 'ie geen natural keyboard heeft, maar een standaard toetsenbord, of een multimedia toetsenbord, of een cordless toetsenbord etc.

Laat me raden, die ziet er ongeveer zo uit:Op vrijdag 03 augustus 2001 11:37 schreef Xtentic het volgende:
[..]
en dan nog niet te beginnen over mijn muis

psies, das nog het allernaarste, want daar heb je ook al zo'n nare variatie in.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:37 schreef Xtentic het volgende:
[..]
en dan nog niet te beginnen over mijn muis
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:46 schreef Ome_Les het volgende:
Proto>>> Ik mis de F1 toets.

*zucht* pubersOp vrijdag 03 augustus 2001 11:52 schreef prototype het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry, hormonen slaan weer toe... EN HOE
Het kan dus ook leuk zijn als n00b![]()
Ja ik, en ehm...jij bent GF van Razorblad he? Hij boft maar met een vriendin die weet wat GD en PHP isOp vrijdag 03 augustus 2001 11:46 schreef Toeter84 het volgende:
Hoor ik daar PHP + GD-Lib?
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:54 schreef McVirusS het volgende:
[..]
*zucht* pubers

je had je antwoord toch al? 'k ga nu even vragen of er een slotje op kanOp vrijdag 03 augustus 2001 12:29 schreef Xtentic het volgende:
en dan nu weer ONTOPIC!
Verwijderd
Op vrijdag 03 augustus 2001 11:58 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Ja ik, en ehm...jij bent GF van Razorblad he? Hij boft maar met een vriendin die weet wat GD en PHP is.
Ik zou natuurlijk extreem evil kunnen zijn en een topic omhoog kunnen halen waarin jij ineens een veel besproken GoTter werd (niet in positieve zin)...maar zo ben ik nietOp vrijdag 03 augustus 2001 13:13 schreef Razor_Blade het volgende:
[..]
(damn... het hele forum weet het ondertussen)
Je hebt posts zat maar je moet minimaal 60 dagen geregistreert zijn en dat ben je niet; Aantal dagen member: 40 - Sinds: Sat 23 June 2001Op vrijdag 03 augustus 2001 13:57 schreef prototype het volgende:
* prototype baalt ervan dat hij nog steeds niet met nickname prototype HK in kan, 'k kan het alleen volgen met madnerd-
hoeveel posts heb je nodig?
Op vrijdag 03 augustus 2001 13:59 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Je hebt posts zat maar je moet minimaal 60 dagen geregistreert zijn en dat ben je niet; Aantal dagen member: 40 - Sinds: Sat 23 June 2001